اخبار داغ

حضور پرشور مردم خلیل آباد در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر + تصاویر

حضور پرشور مردم خلیل آباد در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر + تصاویر
جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور پرشور مردم در محل پردیس شهید فولادبند (شهدای گمنام) شهر خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، شب گذشته با حضور پرشور مردم در محل پردیس شهید فولادبند (شهدای گمنام) شهر خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

شهرداری و شورای شهر خلیل آباد به همراه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار کننده مراسم در شام ولادت کریمه اهل بیت (ع) بودند.

,

 

,

محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار یارخراسانی، اظهار داشت: برگزاری جشن میلاد این بانوی تأثیرگذار در مکتب اسلام که با هماهنگی نهادها و ‌ادارات شهرستان برنامه ریزی و به همت شهرداری، شورای اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد اجرا شد که با استقبال چشمگیر مردم ولایت مدار شهر خلیل آباد و ‌روستاهای هم‌جوار و جمعی از مسئولان همراه شد.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پخش نماهنگ مرتبط روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)، مولودی خوانی، اجرای تئاتر زنده، اجرای موسیقی پاپ، برگزاری مسابقات متنوع، اهدا جوایز و پذیرایی مهمانان نیز از جمله برنامه این مراسم بود.

,

مسئول اجرائی جشن میلاد با اشاره به اثرات پر خیر و برکت این گونه جشن ها و مراسمات در منطقه تصریح: پردیس شهید فولادبند حداکثر شب ها میزبان حدود 200 نفر از مردم عزیز شهر خلیل آباد است اما برگزاری این جشن سبب شده که بیش از هزار نفر در محل حضور داشته باشند و ضمن گرامیداشت مقام والای حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه پربرکت کرامت شبی زیبا را به همراه خانواده های خود در این مراسم را سپری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه