اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل:

۴۷ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل استخدام می شوند

۴۷ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل استخدام می شوند
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استخدام 47نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر برجی در  گفتگو با سبلان‌ما، در خصوص آخرین وضعیت مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته حدود یک میلیون نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان ویزیت شده‌اند و 2 هزار نفر نیز بستری داشتیم و 10 هزار نفر نیز در مراکز تامین اجتماعی درمان شدند که در حال حاضر تعداد تخت‌های فعال بیمه زیر مجموعه تامین اجتماعی استان 205 تخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد :  استقرار مرکز ام.آر.آی در بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل و راه‌اندازی درمانگاه شماره 2  اردبیل و طرح توسعه فضای فیزیکی با استقرار درمانگاه‌های عمومی و تخصصی در بیمارستان سبلان در برنامه های اولویت دار مدیریت درمان قرار دارد .

,

وی از  خرید دستگاه سنگ شکن به عنوان نخستین دستگاه سنگ شکن غیرخصوصی برای بیمارستان سبلان  خبر داد و افزود :  این دستگاه  در روزهای آینده پس از ترخیص از گمرک در بیمارستان سبلان اردبیل نصب می شود .

,

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: آزمون استخدام درمان بیمه تامین اجتماعی در استان به وسیله سازمان سنجش برگزار می‌شود و 47 نفر مجوز جذب نیرو خواهیم داشت که قطعا با پذیرش این نیروها کیفیت ارائه خدمات در مراکز و درمانگاه‌های تامین اجتماعی ارتقا می‌یابد.

,

برجی افزود: حدف دفترچه‌های تامین اجتماعی از سال گذشته به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد و امسال نیز اجرای این طرح در اردبیل آغاز شده و سامانه ثبت الکترونیک نسخ پزشکان جایگزین دفترچه خواهد بود و بیماران می‌توانند با ارائه کد ملی خود از خدمات درمانی استفاده کرده وپرونده الکترونیکی بیماری آنان ثبت شود.

,

برجی با اشاره به اینکه درمانگاه گرمی با مشکل فضای فیزیکی مواجه است ، گفت: این درمانگاه در مکان جدید کلنگ‌زنی شده است که با افتتاح این درمانگاه نیز مشکل مراجعه‌کنندگان  به درمانگاه گرمی حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه