اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان بروجرد خریداری شد

۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان بروجرد خریداری شد
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: از آغاز فصل برداشت تا کنون ۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان بروجرد خریداری شد و پیش بینی می شود حدود ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "رضا امینی" مدیر جهاد کشاورزی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: برداشت گندم از چند روز گذشته در بروجرد آغاز شده و روزانه حدود 1000 تن گندم از کشاورزان خریداری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال تولید گندم در بروجرد بیش از 35 هزار تن باشد که از این میزان حدود 30 هزار تن از کشاورزان به صورت تضمیمی خریداری می شود.

,

 

,

امینی اظهار داشت: کاهش بارندگی بر میزان تولید محصولات اثر گذار است و سبب کاهش تولید محصولات کشاورزی می شود به طوری که سال گذشته 41 هزار تن گندم و 15 هزار تن جو در شهرستان تولید شد اما امسال به دلیل کاهش بارندگی ها تولید گندم و جو حدود 30 درصد کاهش خواهد یافت.

,

 

,

به گفته وی نرخ خرید گندم امسال 1300 تومان در نظر گرفته شده و کرایه حمل بار به کشاورزان 15 تومان است ولی با توجه به خرید 12 هزار تن گندم اما تا کنون بهای گندم به کشاورزان پرداخت نشده و طبق برنامه قرار است در کمترین زمان بهای گندم به کشاورزان پرداخت شود.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: گندم شهرستان بروجرد دارای کیفیت بسیار خوبی است و سن زدایی و مبارزه با علف های هرز در راستای بهبود کیفیت گندم انجام شده است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه