اخبار داغ

تعرض یک نژاد پرست به زن آمریکایی به خاطر پوشیدن پیراهن پورتوریکو

تعرض یک نژاد پرست به زن آمریکایی به خاطر پوشیدن پیراهن پورتوریکو
زنی که به خاطر پوشیدن پیراهن پرچم پورتوریکو از سوی یک مرد تژاذپرست آمریکایی مورد اهانت کلامی قرار گرفته بود و از امنیت خود هراسان شده بود، از افسر پلیسی که در همان حوالی بود به دلیل نادیده گرفتن درخواست کمکش ناراضی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛زنی که به خاطر پوشیدن پیراهن پرچم پورتوریکو از سوی یک مرد تژاذپرست آمریکایی مورد اهانت کلامی قرار گرفته بود و از امنیت خود هراسان شده بود، از افسر پلیسی که در همان حوالی بود به دلیل نادیده گرفتن درخواست کمکش ناراضی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", "تیتریک",
 
,
"میا ایریزاری" حادثه ای که در روز 14 ژوئن در جنگل کالدول وودز در شیکاگو رخ داد را به صورت ویدئوی زنده در فیس‌بوک منتشر کرد. این ویدئو مردی را که به ایریزاری نزدیک می شود را  نشان می دهد. این مرد که بعدا شناخته شد "تیموتی ترایباس" 62 ساله است. او به ایریزاری می گوید: "شما نباید این را در آمریکا این لباس را بپوشید و می دانید که شما نمی‌توانید آمریکا را تغییر دهید."
,
 
,
در فیلم، ترایباس از ایریزاری می پرسد: "آیا شما یک شهروند هستید؟"
,
 
,
ایریزاری با اشاره به اینکه پورتوریکو قلمرو آمریکاست و توده مردم آن شهروندان آمریکایی هستند، پاسخ می دهد: "بله."
,
 
,
ترایباس جواب می دهد: "پس نباید این لباس را بپوشی. در آمریکا باید لباسی با پرچم آمریکا بپوشی."
,
 
,
در این فیلم یک افسری با نام پاتریک کانر در آن نزدیکی ایستاده اما مداخله نمی کند. هنگامی که ایریزاری از ترایباس فرار می کند به افسر پلیس می گوید: "من احساس ناراحتی می کنم، می توانید او را دستگیر کنید؟" اما کانر بدون توجه به وی به سمت وسیله نقلیه اش حرکت می کند.
,
 
,
کانر پس از انتقاد از سوی رئیس پلیس، استعفا داد.ایریزاری گفت که کانر نباید بدون مجازات استعفا می داد.
,
 
,
او در یک کنفرانس خبری گفت: "من به شدت ناراحت هستم و هرگز نتوانستم از این افسر بپرسم که چرا ایمنی من، چرا زندگی من برای او ارزشمند نبود. من می خواهم افسر سابق واقعا پاسخگو باشد. صادقانه می گویم که از امنیت خود هراس داشتم."
,
 
,
ایریزاری گفت که کانر به خاطر استعفایش آدم بزدل و ترسویی بود.فرماندار پورتوریکو، به دفاع از این موضوع، خواستار اخراج و قطع مستمری کانر شد.
,
 
,
ترایباس با اتهامات جرم و جنایت در دادگاه حضور یافت و با یک وثیقه 10 هزار دلاری آزاد شد. او همچنین به دستور قاضی مورد تست الکل قرار گرفت.
,
 
,
منبع : گاردین
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه