اخبار داغ

آب آورده را آب می برد؛

حکایت تاسیسات آبی که با بارش باران در هم می ریزد/ بشاگرد در چم و غم جاده های بی اعتبار+تصاویر

حکایت تاسیسات آبی که با بارش باران در هم می ریزد/ بشاگرد در چم و غم جاده های بی اعتبار+تصاویر
ساکنان روستای شهرشیب بشاگرد از وضعیت نامناسب راه ارتباطی و برخی مشکلات تاسیسات آبی روستا گلایه مند بوده و خواستار رفع مشکل از سوی مقامات استان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛ روستای شهرشیب بخش گوهران شهرستان بشاگرد از نقاطی فراموش شده بوده که مسئولان برای رفع مشکلات آن بارها به محل حضور داشته و وعده های زیادی برای حل مشکلات داده اما به آنها پایبند نبوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده, روستای شهرشیب بخش گوهران شهرستان بشاگرد از نقاطی فراموش شده بوده که مسئولان برای رفع مشکلات آن بارها به محل حضور داشته و وعده های زیادی برای حل مشکلات داده اما به آنها پایبند نبوده اند.,

ساکنان روستای شهرشیب خواستار توجه ویژه مسئولان هستند زیرا نزدیک ترین روستا به شهر گوهران بوده اما از خدمات رسانی مسئولان محروم هستند و وضعیت نامناسب راه ارتباطی و برخی دیگر از مشکلات تاسیسات آبی روستا گلایه مند بوده و با گرفتن تصاویری از وضعیت راه دسترسی و تاسیسات آبی خواهان رسیدگی به این موضوع شده اند.

,

جلالی، یکی از اهالی روستای شهرشیب بخش گوهران شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به مشکلات روستا، اظهار کرد: شهرشیب در سه کیلومتری مرکز بخش گوهران و از قدیمی ترین روستاهای شهرستان بشاگرد با جمعیتی بالغ 400 نفر که مسیر اتصال بخش گافر و پارامون به بخش گوهران است.

, جلالی، یکی از اهالی روستای شهرشیب بخش گوهران شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار , فرهنگ کده,  با اشاره به مشکلات روستا، اظهار کرد: شهرشیب در سه کیلومتری مرکز بخش گوهران و از قدیمی ترین روستاهای شهرستان بشاگرد با جمعیتی بالغ 400 نفر که مسیر اتصال بخش گافر و پارامون به بخش گوهران است.,

این شهروند روستای شهرشیب بیان کرد: پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی روستای شهرشیب کوچک ترین توجه به آن نشده به طوری که مردم این روستا از مسئولان استانی و شهرستانی که حرف های آنها فقط وعده تو خالی بوده دل بریده اند و به سختی و مشقت زندگی خود را سپری می کنند.

,

«شهرشیب» روستای فراموش شده/ بعد از هر بارندگی آب روستا قطع می شود

, «شهرشیب» روستای فراموش شده/ بعد از هر بارندگی آب روستا قطع می شود, «شهرشیب» روستای فراموش شده/ بعد از هر بارندگی آب روستا قطع می شود,
جلالی با بیان اینکه شهرشیب روستای فراموش شده مسئولان شهرستانی و استانی است، تصریح کرد: آب روستای شهرشیب غیربهداشتی بوده و بدون هیچ بررسی بهداشتی به ناچار برای آب شرب مورد نیاز استفاده می کنند و تعداد زیاد مریضی های کلیوی بین سنین مختلف در این روستا گواه این امر بوده است.
, جلالی با بیان اینکه شهرشیب روستای فراموش شده مسئولان شهرستانی و استانی است، تصریح کرد: آب روستای شهرشیب غیربهداشتی بوده و بدون هیچ بررسی بهداشتی به ناچار برای آب شرب مورد نیاز استفاده می کنند و تعداد زیاد مریضی های کلیوی بین سنین مختلف در این روستا گواه این امر بوده است.,
 
,
, ,

وی افزود: آب روستا با تلاش مردم روستا از چشمه ای با فاصله بیش از هشت کیلومتر به وسیله لوله و از مسیر رودخانه به روستا منتقل شده که بعد از هر بارندگی و جاری شدن سیل به طور کامل آب روستا قطع می شود .

,

شهروند روستای شهرشیب بیان کرد: اهالی روستا پس از هر بارندگی مجبورند دوباره دست به کار شوند و این مسیر را دوباره برای آبرسانی لوله گذاری کنند اما تاکنون هیچ اقدام عملی جهت رفع این مشکل از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

,

جلالی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم که برنامه ریزی جهت تامین آب شرب این روستا از منبع آب شهر گوهران که فاصله چندانی ندارد صورت گیرد و مردم این روستا احساس کنند در برنامه ها دیده می شوند.

,

, ,

جاده روستای شهرشیب نیمه کاره رها شده

, جاده روستای شهرشیب نیمه کاره رها شده, جاده روستای شهرشیب نیمه کاره رها شده,

وی با اشاره به اینکه جاده روستا در سال 95 با پیگیری های فراوان و بازدید معاون روستایی اداره کل و هیئت همراه قول بازگشایی و آسفالت تا پایان سال 95 داده شد و پیمانکاری نیز آغاز به کار کرد، گفت: هیچ نظارتی بر روند کاری پیمانکار جاده روستا صورت نگرفت و تنها چند پل کوچک و غیر ضروری احداث شد.

,

شهروند روستای شهرشیب ادامه داد: پیمانکار جاده روستای شهرشیب برای پل اصلی که بسیار ضروری بود که بعد از هر بارندگی سبب بسته شدن کامل راه می شود هیچ کاری انجام نداده و مسئولان هم به بهانه عدم بودجه این مسیر به حال خود رها کرده اند.

,

جلالی گفت: با توجه به اینکه پروژه راه این روستا طبق گفته مسئولان یکی از پروژه های نیمه تمام می باشد و اولویت هم با پروژه های نیمه کاره است دست از وعده های پوچ بردارند و اقدام عملی قبل از آن که سال تحصیلی جدید آغاز شود انجام دهند.

,

, ,

جاده روستا گردنه های بسیار خطرناکی دارد

, جاده روستا گردنه های بسیار خطرناکی دارد, جاده روستا گردنه های بسیار خطرناکی دارد,

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 15 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه اول و دوم به صورت روزانه این مسیر را که گردنه بسیار خطرناکی دارد با وانت یا موتور طی کنند و امیدواریم تا قبل از اینکه فاجعه ای رخ دهد مسئولان فکری کنند.

,

شهروند روستای شهرشیب در ادامه اظهار کرد: روستای شهرشیب به عنوان نزدیکترین روستا به شهر گوهران به عنوان مرکز بخش گوهران است اما در هر دیدار با مسئولان فقط جهت دلخوشی اهالی روستا وعده های زیادی دادند اما هیچ اقدام عملی تاکنون صورت نگرفته است.

,

جلالی به ظرفیت های روستا اشاره کرد و گفت: شهرشیب یک روستای تاریخی با قدمت چند هزار ساله است و دارای مردمی متدین و انقلابی که این روستا با داشتن تعداد ۱۵ نفر فرهنگی و تعداد ۲۰ نفر دانشجو و طلبه در رشته های مختلف بیانگر محیط فرهنگی و آموزشی این روستا است.

,

وی ادامه داد: آبشار تفریحی بسیار زیبای «آویشن» در نزدیکی این روستا قرار دارد و در ایام مختلف جهت تفریح گردشگران زیادی از دور و نزدیک از این مکان گردشگری بازدید می کنند و چنانچه جاده این روستا امکان تردد بهتری پیدا کند موجب رونق بیشتر گردشگری در این منطقه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه