اخبار داغ

انتقاد اقبال شاکری از بلاتکیلفی پروژه‌های بزرگراهی

انتقاد اقبال شاکری از بلاتکیلفی پروژه‌های بزرگراهی
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هیچ تلاشی برای اتمام پروژه‌های بزرگراهی وجود ندارد، گفت: در حالی این اتفاق در ۱۰ ماه گذشته صورت گرفته است که مسئولان شهری در این خصوص سکوت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عدم توجه مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و بخصوص پروژه‌های بزرگراهی اظهار کرد: هم اکنون تعدادی از این پروژه‌ها در شهر وجود دارند که رها شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در دوره قبل توجه ویژه‌ای را به مشکلات شهروندان داشت و به همین دلیل احداث بزرگراه‌ها و تونل‌ها را در دستور کاری خود قرار داد و تا حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد پروژه‌ها پیش رفت و انتظار می‌رفت در این دوره این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

,

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدی به کار کردن مدیریت شهری در این دوره نیست، گفت: بسیاری از پروژه‌ها بر روی زمین مانده است و این در حالی که حتی رئیس شورای شهر تهران نیز در این زمینه به معاونان شهردار تهران تذکر داد که این پروژه‌ها با پایان برسانند.

,

شاکری با بیان اینکه خبری از اجری پروژه‌های جدید هم در شهر نیست، بیان کرد: این نوع کار کردن از سوی مدیران شهری شرایط را سخت‌تر خواهد کرد و پیش بینی می‌شود در این دوره اتفاقات بدتری برای شهر بیفتد.

,

وی تصریح کرد: عدم آشنایی مدیران شهری به مسائل و مشکلات شهر منجر شده که شهر در خاموشی به سر ببرد به طوری که غیراز افتتاح مجدد خط ۷ هیچ اتفاقی دیگری در شهر نیفتاده است.

,

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری باید تغییری در روند فعالیت خود داشت و در این زمینه تلاش کنند که مشکلات شهروندان را حل کنند ضمن اینکه انتظار می‌رود دیگر از نطق‌های سیاسی دست بکشند و کار کنند.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه