اخبار داغ

پای بزرگترین هلدینگ ایران به ستاد تسهیل کرمانشاه باز شد / اما و اگرهای شستایی‌ها برای نجات یک صنعت

پای بزرگترین هلدینگ ایران به ستاد تسهیل کرمانشاه باز شد / اما و اگرهای شستایی‌ها برای نجات یک صنعت
مسئولان شستا بزرگترین هلدینگ ایران برای احیای واحدهای راکدی که خودشان سهامدار آن بودند به ستاد تسهیل استان کرمانشاه آمدند و البته برای نجات آنها اما و اگرهایی هم داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد   مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و بابک دین‌پرست معاون وزیر کشور شامگاه یکشنبه میهمان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه بودند؛ شستا، بزرگترین هلدینگ ایرانی سهامدار پنج پروژه بزرگ در کرمانشاه است که چهار پروژه آن به وضعیت راکد درآمده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

در ابتدای این جلسه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از مدیران شستا خواست تا شرایط بحرانی استان کرمانشاه با نرخ بیکاری ۲۲ درصد را به صورت ویژه در احیای واحدهای راکد در نظر بگیرند.

,

لطفی مدیرعامل شستا هم در ادامه به بیان وضعیت پروژه‌های شستا و اما و اگرهای پیش‌روی احیای این واحدها پرداخت که مورد انتقاد عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس قرار گرفت.

,

بزرگترین هلدینگ کشور از اجرای ۲ پروژه عاجز مانده است!

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین هلدینگ ایران از اجرای ۲ پروژه عاجز مانده است و پنج پروژه در استان دارد که چهار پروژه آن به این وضعیت درآمده است.

,

مصری خطاب به مدیرعامل شستا گفت: در مورد دیگر پروژه (سیمان‌غرب) هم به شما آمار غلط می‌دهند این شرکت آخرین بار هشت سال پیش طرح توسعه ۲ هزار تنی داشته است نه ۲ سال پیش!

,

وی بابیان اینکه با این اما و اگرها کاری از پیش نمی‌رود، افزود: چه کسی می‌خواهد این اما و اگرها را حل کند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه اسیدسیتریک از روز اول هم توجیه نداشت، گفت: وقتی کارخانه‌های کاغذ دست دوم و سوم را از جاهای دیگر به کرمانشاه می‌آوردید باید فکر امروز را می‌کردید.

,

مصری بیان داشت: در آناهیتا هم ۱۵ سال است که با وجود تولید صفر برخی‌ها حقوق‌های بالایی می‌گیرند، البته مدیران فعلی انصافا پیگیر کارها هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: این ششمین مدیر شستاست که ما با وی جلسه می‌گذاریم و شرایط این پروژه‌ها را با وی مطرح می‌کنیم.

,

به دنبال استیضاح وزیر کار هستیم

,

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با انتقاد از عملکرد شستا گفت: در مناطق زلزله زده چه کارهایی انجام دادید.

,

وی با بیان اینکه این جلسات هیچ خروجی ندارد، افزود: در استان‌های دیگر حتما تحقیق و تفحص می‌کنیم ببینیم هلدینگ شستا در استانهای دیگر چه اقداماتی انجام داده است.

,

نادری همچنین تصریح کرد: به دنبال سوال و یا استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم، از وزیری که یک طرح کارورزی را نتوانست انجام دهد چطور می‌توان انتظار داشت اینجا کاری انجام دهد.

,

۵ برابر کمک به واحدهای راکد کرمانشاه در استانهای دیگر به شستا کمک می‌کنیم

,

در ادامه درخواست استاندار کرمانشاه برای در نظر گرفتن شرایط ویژه این استان در احیای واحدهای راکد با وجود نرخ بیکاری ۲۲ درصدی، معاون وزیر کشور به مسئولان شستا قول داد که ۵ برابر کمک به واحدهای کرمانشاه برای فعال کردن آنها در استانهای دیگر به شستا کمک کند.

,

واگذاری کاغذ غرب /نگهداشتن پالایشگاه آناهیتا و کاغذ بیستون /سیمان‌غرب در سبد شستا می‌ماند

,

همچنین در پایان مسئولان شستا در پاسخ استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس برای تعیین تکلیف واحدهای شستا گفتند که کاغذ غرب را واگذار می‌کنند، سیمان‌غرب را در سبد سهام خود نگه می‌دارند، برای آناهیتا بر اساس سهمشان تامین اعتبار کرده و برای کاغذ بیستون هم افزایش سرمایه انجام می‌دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه