اخبار داغ

حمله خمپاره‌ای به یک امامزاده

حمله خمپاره‌ای به یک امامزاده
«در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۵۹ طی حملات عناصر دمکرات، کومله و عوامل بعثی با خمپاره و سلاح‌های سنگین به امامزاده‌ای در روستای خانقاه از توابع پاوه، این امامزاده به‌کلی ویران شد.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته‌های گذشته عناصر ضد انقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه‌دادن یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمال‌غرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سر بریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

,

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند.

,

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

,

حمله خمپاره‌ای کومله به یک امامزاده

, حمله خمپاره‌ای کومله به یک امامزاده,

در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۵۹ طی حملات عناصر دمکرات و کومله و عوامل بعثی با خمپاره و سلاح‌های سنگین به امامزاده‌ای در روستای خانقاه از توابع پاوه، این امامزاده به‌کلی ویران شد.

,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه