اخبار داغ

در آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد رسانه های دیجیتال مطرح شد؛

دشمن با جنگ روانی و با ابزار رسانه ایی قصد پیروزی در میدان دارد

دشمن با جنگ روانی و با ابزار رسانه ایی قصد پیروزی در  میدان دارد
صبح امروز پیش آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد رسانه های دیجیتال و برترین رسانه های استان کرمان متنا و قرار گاه فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان در دفتر نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عیلدادی و با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز پیش آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد رسانه های دیجیتال و برترین رسانه های استان کرمان متنا و قرار گاه فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان در دفتر نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عیلدادی و با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

احمد علیرمضانی در آیین  رونمایی از پوستر رسانه های رسانه های دیجیتال گفت: دشمن توان عملی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد لذا با تمام توان از ابزار رسانه ای جهت جنگ روانی علیه نظام  استفاده می کند.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تشریح کرد : امروز کارشناسان آمریکایی کشورشان را در ضعیف ترین و بی ثبات ترین  حالت می دانند، برای اسرائیل حزب الله لبنان کفایت می کند و عربستان و متحدانش  نیز در یمن گرفتار شده اند و با تمام توان و تلاش دشمن  در کنارحامی این کشور ها یعنی  رژیم صهیونیستی مقاومت در انتخابات لبنان پیروز می شود و عملا این رژیم نحوس منزوی تر و احساس خطر بیشتری دارد .

,

وی اظهار داشت : گرچه  اثر گذاری توان نظامی دشمن به صفر رسیده است اما دشمن  تمام توان خود را در فضای رسانه ای بکا رگرفته است و تلاش می کند برعلیه جمهوری اسلامی هجوم بیاورد  و در اوج ضعف خود ما را با هیاهو عربده کشی بترساند.

, .,

علیرمضانی تصریح کرد : امروز که رسانه های  بیگانه تلاش می کنند وضع کشور را با سیاه نمایی نا امید کنند ه نشان دهند ، رسانه ها ی داخل کشور موظفند با انعکاس واقعیت ها به مردم امید داده و اجازه تاخت و تاز به دشمنان ندهند .

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن پذیرفتن ضعف ها در رسانه ملی ، گفت: هجمه های اخیرمعاندان  به صدا و سیما نشان می دهد که رسانه ملی قوی ظاهره شده است و البته همچنان تاثیرگذار است .

, .,

این مقام مسئول در صدا و سیما با بیان اینکه مرزی بین صدا و سیما و دیگر رسانه های انقلاب اسلامی نمی بینم ابراز داشت : کمک کنیم با هم افزایی نقاط ضعف را برطرف کنیم و بجای موازی کاری هم پوشانی داشته باشیم .

, .,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه شهر کرمان گفت : بارها در تاریخ اتفاق افتاده است که عده زیادی در مقابل گروه کوچکی شکست خورده اند و این امر تنها با عملیات روانی صورت گرفته است .

,

نماینده ولی فقیه د راستان کرمان ادامه داد : جنگ اقتصادی به تنهایی کارساز نیست ولی وقتی با جنگ روانی همراه می شود اثر می گذارد در هشت سال دفاع مقدس  وقتی که دشمن دید موفق نیست تلاش کرد با جنگ روانی تاثیر گذار باشد.

,

وی با بیان اینکه در جنگ سخت ما توانستیم دشمن را در جنگ رسانه ای همه جانبه اش شکست دهیم ، گفت : در ان زمان  وقتی رزمنده ای دستگیر می شد با قدرت ایمان  در زمین دشمن ایستادند وبا صلابت  در برابر رسانه های دشمن  با دستان بسته ایمان خود  را فریاد می زد و معادلات دشمن را به هم می ریختند .

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد:در جنگ اقتصادی کار اندکی سخت تر است زیرا ایمان و توجه به خداوند و اذکار ضعیف است اما با شروع جنگ در این 15 سال جنگ روانی دشمن هنوز هم نتوانسته کاری را از پیش ببرد لذا اکنون جنگ روانی قوی تر و همه جانبه تری را بکار گرفته است تا در عرصه جنگ اقتصادی پیروز میدان شود اما با چشم و گوش باز رسانه های مطالبه گرما هرگز نخواهد توانست.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان خاطر نشان کرد:سه محور خبرخوش  نقطه مقابل هجمه دشمن برای سیاه نمایی وضعیت فعلی اقتصاد است ، مطالبه گری در برابر تبلیغات دشمن است که می خواهد مسئولان را عدم پاسخگو نشان دهد و سواد رسانه ای نیز متناسب نیاز روز است که ابزار مقابله با جنگ روانی دشمن را به مردم ایران بشناساند.

,

سه رویکرد اصلی این جشنواره در سه محور خبر خوش و امید آفرین، مطالبه گری و نقد منصفانه، سوادرسانه ای و سواد دیجیتال و در موضوعات کلی همچون مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، چهل سالگی انقلاب اسلامی درقالب ، تولید محتوای متنی(خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و...) ، محتوای چندرسانه ای (موشن گرافیک، کاریکاتور، کلیپ، عکس و...) و نرم افزار ( اپلیکیشن موبایلی، نرم افزار رایانه و..) )می باشد.

, ..),

گفتنی است زمان تولید و ارسال آثار به جشنواره تا پایان شهریورماه سال جاری است .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه