اخبار داغ

فتونیوز/

دولت جلوی قاچاق را بگیرد؛ بیکاری درست می شود/طرح

دولت جلوی قاچاق را بگیرد؛ بیکاری درست می شود/طرح
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه یک بعد حمایت ازکالای ایرانی مردم هستند، گفت: مردم باید بدانند وقتی فرزندان تحصیلکرده آنها بیکاراست و از این بیکاری رنج های بسیاری خود و خانواده آنها تحمل می کنند تنها علت آن نخرید جنس ایرانی و خرید جنس و کالای خارجی است که باعث کمک به اشتغال کشورهای بیگانه و خارجی می شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه یک بعد حمایت ازکالای ایرانی مردم هستند، گفت: مردم باید بدانند وقتی فرزندان تحصیلکرده آنها بیکاراست و از این بیکاری رنج های بسیاری خود و خانواده آنها تحمل می کنند تنها علت آن نخرید جنس ایرانی و خرید جنس و کالای خارجی است که باعث کمک به اشتغال کشورهای بیگانه و خارجی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وقتی مردم می بینند فرزندش بیکار است ولی وقتی به بازار برای خرید می رود دنبال جنس خارجی می گردند یک تضاد است که مردم باید به این نتچیه برسند که از کالای ایرانی استفاده کنند.

,

نماینده مردم درمجلس دهم در خصوص مبارزه جدی دولت با قاچاق کالا جهت حمایت از کالای ایرانی گفت: دولت در مبارزه با قاچاق کالا باید یک اراده جدی داشته باشد که متاسفانه دراین زمینه باتوجه به اینکه قانون جامعی در مبارزه با قاچاق در سال 92توسط مجلس تصویب شد اما این قانون توسط دولت به درستی اجرا نشد.

,

وی افزود: اگردولت سالم باشد و اراداه لازم هم برای مبارزه با قاچاق وجود داشته باشد تا جلوی واردات کالای قاچاق گرفته شود بزرگترین خدمت به کالای ایرانی و کمک به تولید داخلی است.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه