اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

دختران، مادران آینده و سکان داران تربیت فرزندان هستند

دختران، مادران آینده و سکان داران تربیت فرزندان هستند
حبیب الله فرحزاد گفت: تربیت دختران بسیار مهم است چراکه آن ها مادران آینده و سکان داران تربیت فرزندان خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله  فرحزاد کارشناس مسائل مذهبی شامگاه یکشنبه در تجمع بزرگ مدافعان صیانت از حریم خانواده اظهار کرد:  دختران از روحیه و عاطفه بسیار حساسی برخوردار هستند که این حساسیت در پسرها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دختر رحمت الهی است تصریح کرد:خداوند اگر به کسی دختر دهد ناودان رحمت برآن باز است.

حجت السلام فرحزاد با بیان اینکه خانم ها لطافت فوق العاده ای دارند بیان داشت: دختران همانند یک گل لطیف و ظریف هستند که باید به آن ها توجه خاصی شود.

وی با بیان اینکه خانم ها همانند یک شیشه بلوری هستند عنوان کرد: مردان باید بدانند که زن ریحانه است و بایستی به‌خاطر این لطافت در معاشرت با آن‌ها نرم‌خو باشند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد افزود: در گذشته پدران و مادرانی که دختر نداشتند، دعا می‌کردند تا خداوند دختری به آن‌ها عطا کند تا موقع تشییع جنازه بر مزار آن‌ها گریه کنند، زیرا روایات فراوانی از پیامبران و معصومین وجود دارد که گریه دختران بر سر جنازه والدین موجب مورد رحمت قرار گرفتن آن‌ها می‌‌شود.

وی با بیان روایاتی از پیامبر اکرم(ص) در رابطه با جایگاه زنان و دختران در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: پیامبر در زمانی که بیش‌ترین هجمه به سمت دختران بود و دختران را زنده به‌گور می‌کردند، بیش‌ترین احترام را به همسرش خدیجه و دخترش حضرت زهرا (س) می‌گذاشت.

فرحزاد ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) به استقبال دخترشان می‌رفتند و دست ایشان را می‌بوسیدند و زمانی‌که بانوان در جامعه مورد ظلم بودند، پیامبر و اهل‌بیت ایشان زنان و دخترانشان را مورد تکریم قرار می‌دادند.

گفتنی است ؛ مولودی‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س)، اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این اجتماع عظیم بود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه