اخبار داغ

فرماندار کرج خبر داد؛

نخستین کمپ ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر در کرج راه اندازی شد/ پذیرش و غربال گری روزانه ۶۰ متکدی در اردوگاه ساماندهی متکدیان

نخستین کمپ ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر در کرج راه اندازی شد/ پذیرش و غربال گری روزانه ۶۰ متکدی در اردوگاه ساماندهی متکدیان
فرماندار کرج گفت: برای اولین بار و با تأکید استاندار مرکز ماده ۱۶ که مخصوص معتادان متجاهر است در کرج راه ‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، نوزدهم خردادماه سال جاری بود که مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از پیگیری فرمانداری کرج برای راه ‌اندازی اردوگاه متکدیان خبر داد و گفت: در نخستین جلسه «ستاد ساماندهی متکدیان» برای تاسیس اردوگاه ساماندهی متکدیان در البرز تصمیم‌گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عیسی قبادی افزود: طبق مصوبه این ستاد، مسئولیت پیگیری برای راه ‌اندازی اردوگاه ساماندهی متکدیان بر عهده فرمانداری ویژه شهرستان کرج خواهد بود.

,

و اما فرماندار ویژه کرج روز گذشته (24 تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ساماندهی متکدیان گفت: طبق قانون شهرداری‌ ها باید از تکدی گری جلوگیری کرده و آن‌ ها را به‌سوی مشاغل آبرومند هدایت کرده و موظف هستند نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و تحویل متکدیان به مجتمع ‌های اردوگاهی اقدام کنند.

,

سیروس شفقی به آغاز به کار مجتمع ساماندهی متکدیان از ابتدای تیرماه تا کنون برای اولین بار در کرج اشاره کرد و افزود: این مرکز ظرفیت پذیرش روزانه تا ۶۰ نفر را دارد و مرکز فرایند شناسایی و غربالگری افراد در آن انجام می شود.

,

فرماندار کرج به اشاره به اینکه برای اولین بار و با تأکید استاندار مرکز ماده ۱۶ که مخصوص معتادان متجاهر است در این شهرستان راه ‌اندازی شده است اظهار داشت: متکدیان خارجی غیر مجاز پس از دستگیری به همراه سرپرست خود از کشور خارج می شوند و در صورت نبود سرپرست به اردوگاه عسگرآباد تحویل داده خواهند شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه