اخبار داغ

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز:

۱۸۰۰ خادمیار از البرز به حرم مطهر رضوی اعزام شدند/ محرومیت زدایی و ترویج سیره رضوی؛ مهمترین هدف آستان قدس در کشور

۱۸۰۰ خادمیار از البرز به حرم مطهر رضوی اعزام شدند/ محرومیت زدایی و ترویج سیره رضوی؛ مهمترین هدف آستان قدس در کشور
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز گفت: محرومیت زدایی و ترویج سیره رضوی مهمترین هدف آستان قدس رضوی در سراسر کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز عصر یکشنبه (24 تیر) به مناسبت دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون 3 هزار و 850 نفر به عنوان متقاضی خادمیاری حرم امام رضا(ع) در این استان ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عباس قاضی خانی با اشاره به اینکه از آمار مذکور پس از گرینش و ارائه آموزش هزار و 800 نفر به حرم مطهر رضوی اعزام شده اند افزود: محرومیت زدایی و ترویج سیره رضوی مهمترین هدف آستان قدس رضوی در سراسر کشور است.

,

وی به راه اندازی کانون های تخصصی خادمیاری در البرز اشاره کرد و اظهار داشت: سه گروه از خدام از 25 تیرماه الی 3 مرداد ماه امسال در نماز جمعه، منازل خانواده شهدا، خانواده های دارای مریض و گلزار شهدا حضور خواهند یافت.

,

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خاتمه اسامی سه گروه مذکور را به نام شهدای مدافع حرم شعبان نصیری، شهید حجت الاسلام علی تمام زاده و رضا کارگر برزی عنوان و تصریح کرد: درصورتیکه وقف مردم به آستان قدس باشد به آستان ارسال خواهد ش و اگر وقف عام باشد تحت نظر تولیت آستان در استان صرف می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه