اخبار داغ

مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان خبر داد؛

برگزاری چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمان

برگزاری چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمان
مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان گفت: امسال چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم از 26 تا 28 تیر ماه در استان کرمان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین مختار یعقوبی مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان صبح امروز با توجه به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم از 26  تا 28 تیر ماه در استان کرمان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی گفت: این مسابقات سال گذشته در شهرستان سیرجان برگزار گردید و امسال در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار خواهد شد.

,

 

,

مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان با اشاره به اینکه  مسابقات قرآن کریم در دوبخش آوایی و معارفی برگزار می شود، افزود: بخش معارفی در 21 تیر ماه در امامزاده محمد (ع) کرمان برگزار گردید.

,

 

,

یعقوبی ادامه داد: بخش آوایی شامل حفظ  5 جزء، 20 جزء قرآن کریم، ترتیل، اذان و دعا خوانی می باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: امسال برای اولین بار آزمون مسابقات آوایی شامل مفاهیم، معارف قرآنی  به صورت الکترونیکی گرفته می شود که در نمره نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

یعقوبی به تیم داوری مسابقات قرآن کریم اشاره کردو اذعان داشت: تیم داوری ترکیبی از داوران بومی و اعزامی از مشهد، تهران و بین المللی می باشند که داوری این مسابقات را به عهده خواهند داشت.

,

 

,

مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان عنوان کرد: روز اول آزمون حفظ، روز دوم تحقیق و روز سوم دعاخوانی خواهد بود که از رتبه های اول تا سوم هر رشته در روز اختتامیه 9 مرداد ماه تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد همچنین رتبه اول به مرحله کشوری که در شهر اراک برگزار می شود معرفی خواهد شد.

,

 

,

یعقوبی اذعان داشت: در رشته آوایی تعداد 350 نفر و در رشته معارف 260 نفر ثبت نام نموده که در مجموع تعداد راه یافتگان به مرحله استانی 610 نفر می باشند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: طرح حافظان قرآن کریم برای هفتمین سال متوالی در سطح بقاع متبرکه، امامزادگان و اماکن مذهبی در استان کرمان برگزار می شود.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه