اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی کاربردی:

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۲ درصدی به دانشجویان/ دانشگاه علمی کاربردی ادغام نمی‌شود

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۲ درصدی به دانشجویان/ دانشگاه علمی کاربردی ادغام نمی‌شود
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور ،گفت: با هدف تحصیلات ارزان قیمت دانشجویان در دانشگاههای سراسر کشور، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد دو درصدی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، محمد حسین امید ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دانشگاه علمی کاربردی مرکز اردبیل، اظهار داشت: برای تحصیلات ارزان قیمت دانشجویان در دانشگاههای سراسر کشور، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد دو درصدی پرداخت می‎شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی ارتقا مراکز آموزش عالی را یکی از اولویت دانشگاه علمی کاربردی دانست و گفت: برای ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش عالی، باید محیط کار دانشگاه علمی کاربردی را با دانشگاه های دیگر تجمیع کنیم.

,

رئیس دانشگاه علمی کاربردی  افزود: بحث ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح نبوده و این دو دانشگاه وظایف خود را در راستای برنامه‌های تدوین شده انجام می‌دهند.

,

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره دانش آموختگی دانشگاه های سراسر کشور در مهر و آبان ماه امسال با لباس مخصوص دانش آموختگی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می‎شود.

,

رئیس دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی، قرآنی و حرکتی در دانشگاه های علمی و کاربردی کشور خبر داد و افزود: در حوزه فرهنگی امروز برای اولین بار در استان اردبیل شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه ای کشور هستیم.

,

وی با اشاره به رقابت 200 نفر از ورزشکاران در اولین دوره از مسابقات فرهنگی و ورزشی ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه ای کشور، بیان داشت: این دوره از مسابقات در سالهای متمادی برای تشویق و ترغیب دانشجویان در امر ورزش در دانشگاه های سراسر کشور تداوم خواهد یافت.

,

امید با بیان اینکه همه ساله 200 هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی کشور فارغ التحصیل می شوند، افزود: با وجود کاهش دانشجویان دانشگاه ها، بیش از 400 هزار نفر در دانشگاه های علمی و کاربردی مشغول تدریس هستند.

,

وی تصریح کرد: تعداد دانشجویان مهارتی دانشگاه ها، طبق برنامه توسعه باید به 30 درصد افزایش یابد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه