اخبار داغ

همزمان با هفته تامین اجتماعی:

بلوک زایمان طبیعی «ال دی آر» در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

بلوک زایمان طبیعی «ال دی آر» در تربت حیدریه به بهره برداری رسید
همزمان با هفته تامین اجتماعی دو پروژه بلوک زایمان طبیعی«بخش ال دی آر» و واحد استریلیزاسیون مرکزی بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه با هزینه بری 9 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی صبح امروز در آئین بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: واحد بلوک زایمان طبیعی یا همان ال دی آر با پیشرفته ترین استانداردهای روز دنیا و با اعتبار 6 میلیارد ریال تجهیز شده و با هشت اتاق جداگانه سالانه به حدود 4 هزار نفر خدمات ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

حمید داستانی در تشریح این خدمات افزود: بخش ال دی آر بیمارستان با هشت اتاق جداگانه و ایزوله از بیمار مراحل قبل، حین و بعد از زایمان طبیعی را به همراه یک ماما و پزشک مقیم و یک نفر از بستگان نزدیک خود مراقبت می کند و این امکان را می دهد که مادر از همان بدو تولد در کنار فرزندش باشد.

,

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه بلوک زایمان طبیعی بیمارستان رازی تربت حیدریه بعنوان پیشرفته ترین بخش ال دی آر  این سازمان در استان فعالیت می کند، افزود: این اقدامات در راستای تعهد ارتقای هتلینگ و اورژانس بیمارستانها و بخشهای آن سالانه در حال انجام است و سال گذشته فاز نخست هتلینگ بیمارستان رازی با حضور وزیر کار نیز به بهره برداری رسید.

,

وی با بیان اینکه شاخص عمل سزارین در بیمارستانهای تامین اجتماعی در یکسال گذشته 15 درصد کاهش داشته، گفت: امیدواریم با ارتقای هتلینگ و ارائه خدمات به بیماران در بخش ال دی آر این میزان نیز همچنان کاهش داشته باشد.

,

همچنین واحد استریلیزاسیون مرکزی بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه صبح امروز با اعتبار 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه