اخبار داغ

نیروی انتظامی مصمم به استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت خالصانه به مردم است

نیروی انتظامی مصمم به استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت خالصانه به مردم است
فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مصمم به استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت خالصانه به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "غلامعباس غلامزاده"  فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: مقام معظم رهبری در تمام حوزه ها مسیر خدمت به مردم را روشن کرده اند و ما عتقاد راسخ داریم که فقط تلاش جهادی و مستمر می تواند ما را در تحقق تدابیر و فرمایشات معظم له موفق سازد و برای دستیابی به این امر پلیس مصمم به استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت خالصانه به مردم است.

وی افزود: اولین قدم در این مسیر تربیت و آموزش صحیح نیروی انسانی است و ما باید در هر حوزه کاری افرادی متخصص و دارای مهارت لازم جهت انجام درست ماموریت ها داشته باشیم در غیر این صورت تحقق اهداف سازمانی با خلل مواجه خواهد شد.  
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ارتقاء مستمر سطح معیشت کارکنان گفت: ما باید در حد توان و با استفاده از امکانات موجود به افزایش سطح رفاه و تکریم کارکنان بپردازیم چون این موضوع در ارتقاء توان عملیاتی همکاران و موفقیت در تحقق اهداف بسیار مهم است.

رئیس پلیس استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرائم گفت: کاهش هزینه ها و افزایش روزافزون امنیت شهروندان از نتایج ملموس توجه به بحث پیشگیری است و استفاده هدفمند از ظرفیت صدا وسیما و رسانه ها از گزینه های مهم پیش روی ماست.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به فضای مجازی و ظرفیت های آن خاطر نشان کرد: ما باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نیروی متخصص تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم و در کنار آن با ارائه آموزش های پیشگیرانه و موثر مجرمین را در رسیدان به اهداف و مقاصدشان ناکام کرده و این فضا را برای فعالیت مردم امن نمائیم.

 وی در ادامه بیان کرد: انجام ماموریت و وظایف محوله نباید ما را از مسائل درون سازمانی  به ویزه صیانت و تربیت دینی و اسلامی کارکنان غافل کند و ما باید با استفاده از ابزارهای کنترلی و آموزه های دینی کارکنانی متعهد با ظرفیت بالای خود نگه داری در مواجه با ناهنجاری های اجتماعی تربیت کنیم.

سردار غلامزاده استفاده بهینه از امکانات موجود سازمان با حداکثر بهره وری را  را یک هنر ارزشمند دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع ما باید فرهنگ صرفه جوئی و قناعت را در سازمان گسترش دهیم و نگه داری اصولی و صحیح از خودرو ها و تجهیزات را به طور مستمر در برنامه های آموزشی بگنجانیم.
فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی استان گفت: پلیس به عنوان یک الگو در جامعه با توکل بر خدا، شرافتمندانه و زیر پرچم ولایت فقیه پاسدار آرامش و امنیت مردم است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه