اخبار داغ

مدیر حج و زیارت یزد:

مغازه‌هایی برای خرید سوغات زائرین در یزد تعیین شده است

مغازه‌هایی برای خرید سوغات زائرین در یزد تعیین شده است
مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: مغازه‌هایی داخل یزد به زوار معرفی شده است که آن‌ها با مراجعه به این مغازه‌ها می‌توانند سوغاتی خود را با تخفیف خریداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به تأکیداتی که مبنی بر استفاده از کالای داخلی وجود دارد و از آنجایی که حضور زائران در بازارها در ایام حج زمان زیادی را از آن‌ها می‌گیرد، بستری برای خرید سوغات در داخل کشور و استفاده از کالاهای داخلی فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

علی اصغر شریفی افزود: در همین راستا در همایش آموزشی که جمعه دو هفته قبل ویژه حجاج برگزار شد، غرفه‌ای به مدت سه روز برپا شد که در آن کالاهایی ایرانی ارائه شد و مورد استقبال زائران قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز برخی از مغازه‌های داخل یزد به زوار معرفی شده است که آن‌ها با مراجعه به این مغازه‌ها می‌توانند سوغاتی خود را با تخفیف خریداری کنند.

,

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این مغازه ها فقط کالای ایرانی ارائه می دهند گفت: سعی شده که بیشتر کالاهایی که ارائه می‌شود ایرانی و تولید داخل و البته متناسب با سلائق زائران باشد.

,

مدیر حج و زیارت استان یزد در رابطه با زمان اعزام حجاج یزدی هم گفت: اعزام زائران از یزد از 11 مرداد تا 16 مرداد از فرودگاه شهید صدوقی انجام می‌شود.

,

شریفی همچنین اظهار داشت: همایش‌ها و جلساتی که برای زائران نیاز بود برگزار شده و به مناسبت هفته‌ی حج نیز برنامه‌هایی داریم که متعاقبا جزیئات آن اعلام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه