اخبار داغ

همایش عفاف و حجاب در بشاگرد برگزار شد+تصاویر

همایش عفاف و حجاب در بشاگرد برگزار شد+تصاویر
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد از برگزاری همایش فرهنگ «عفاف و حجاب« در سردشت بشاگرد با حضور مسئولان و بانوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز همایش حجاب و عفاف با همکاری ادارات صنعت معدن و تجات، شبکه بهداشت و هلال احمر، شورای شهر سردشت و پایگاه بسیج روستای وی در محل سالن 9 دی شهر سردشت بشاگرد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

مردمان شهرستان بشاگرد هر ساله در گرامیداشت این ایام، اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی می‌کنند و امسال نیز همایش عفاف و حجاب با حضور خانواده‌های متدین و مومن در شهر سردشت برگزار شد.

,

خلیل نوری پور، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد در همایش عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب از جمله مواردی است که انسانها از آغاز پیدایش به صورت غریزی و فطری با آن ارتباط دارند و آن را برای سهولت زندگی‌کردن پذیرفته‌اند.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد گفت: امروز این دشمنان اسلام هستند که عفاف و حجاب را یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی‌کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته و از سال‌های بسیار دور، تضعیف پایبندی بانوان اسلامی به حجاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

,

نوری پور تصریح کرد: با توجه به اهمیت حجاب و  عفاف در سال های اخیر هیچ چیزی مانند حجاب و عفاف از جهت فرهنگی در محیط های مختلف مورد تعرض دشمنان واقع نشده است.

,

لازم به ذکر است؛ همزمان با این همایش، نمایشگاهی با عنوان «حجاب اسلامی» در همین مکان برپا شد که در این نمایشگاه عموم مردم از غرفه‌هایی تحت عنوان حجاب اسلامی، حجاب بومی، هلال احمر، بهداشت و همچنین دستاورد هنرمندان صنایع دستی شهرستان بشاگرد بازدید کردند.

,

گفتنی است؛ در پایان این همایش از بانوان محجبه شاغل بشاگرد با اهدای جوایزی تجلیل شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه