اخبار داغ

سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ ۶ کشته و زخمی در حاثه واژگونی خودرو سواری پژو

سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ ۶ کشته و زخمی در حاثه واژگونی خودرو سواری پژو
واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور بندرعباس- حاجی آباد شش کشته و مجروح بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور بندرعباس_حاجی آباد به علت تخطی از سرعت مطمئنه منحرف و واژگون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

علی اسفند، فرمانده پلیس راه هرمزگان در این باره اظهار کرد:  این خودرو به دلیل تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی راننده در مهار وسیله نقلیه از جاده منحرف و واژگون می شود که متاسفانه سه نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

,

فرمانده پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه عدم رعایت مقررات از جمله سرعت غیر مجاز می تواند چنین حوادث دلخراشی را رقم بزند خواستار توجه جدی رانندگان به هشدارهای پلیس در زمینه رعایت قوانین رانندگی شد.

,

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز با تایید این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 بندرعباس و ارائه گزارش مبنی بر مصدومیت شش نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس، آمبولانس اورژانس 115 جاده ایی قطب آباد و آمبولانس اورژانس 115 جاده ایی گنو به محل اعزام شدند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی افزود: با توجه به زیاد بودن تعداد مصدومین و شدت تصادف با واحد امداد و نجات هلال احمر جهت حضور در محل حادثه هماهنگ شد.

,

نوروزی تصریح کرد: آمبولانس اعزامی اورژانس در کمتر از شش دقیقه به محل حادثه رسیده و سریعا اقدامات اولیه درمانی از قبیل حمایت تنفسی، پانسمان و کنترل خونریزی، برقراری یک لاین وریدی مطمئن را برای مصدومین انجام شد.

,

وی اضافه کرد: با توجه وخامت حال مصدومین و طولانی بودن مسیر، بالگرد اورژانس هوایی جهت انتقال مصدومین از سر صحنه فعال شد و همراه با تجهیزات کامل پزشکی، به منظور انتقال مصدومین عازم محل شدند.

,

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه هر شش مصدوم به بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدند، عنوان کرد: از این تعداد سه نفر به دلیل حات وارده به محض انتقال فوت شدند و یک نفر پس از دریافت اقدامات درمانی مرخص شد و دو نفر دیگر از مصدومین همچنان در بخشهای اورژانس جراحی و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید محمدی بستری هستند.

,

️بنا بر گزارش رسیده سه سرنشین این خودرو به نام های شاهین سلیمانی هفت ساله، شیرین سلیمانی ۱۰ ساله و هستی نظری پور ۳۰ ساله اعضای یک خانواده از استان بوشهر بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه