اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد؛

ناکامی قاچاقچیان سوخت در زنجان/ محموله ۴۸۰۰ لیتری سوخت قاچاق در زنجان توقیف شد

ناکامی قاچاقچیان سوخت در زنجان/ محموله ۴۸۰۰ لیتری سوخت قاچاق در زنجان توقیف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش ماموران مبارزه باقاچاق کالا ی پلیس آگاهی ۴۸۰۰ لیترسوخت قاچاق کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران قاچاق کالای پلیس آگاهی در راستای مبارزه باقاچاق سوخت، کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی‌، دراتوبان زنجان‌- قزوین به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف و مورد بازرسی قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق انجام شده از این کامیون تانکر دار‌، مقدار 4هزار 800 لیترسوخت قاچاق ازنوع گازوئیل کشف شد.

,

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در این عملیات متهم به هویت معلوم دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق غیرقانونی سوخت اعتراف کرد.

,

رحمتی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از هم وطنان عزیز خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

دستگیری ۳ سارق و اعتراف به سرقت در زنجان

, دستگیری ۳ سارق و اعتراف به سرقت در زنجان, دستگیری ۳ سارق و اعتراف به سرقت در زنجان,

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 3سارق وکشف اموال مسروقه طی 24ساعت گذشته خبرداد و گفت: این سارقان به سرقت اعتراف کردند.

,

وی ابراز کرد: درپی وقوع چندفقره سرقت درزنجان موضوع دردستور کارپلیس آگاهی قرار گرفت.

,

رحمتی خاطر نشان کرد: باکار فنی پلیسی 3نفربه هویت معلوم طی 24ساعت گذشته دستگیر و در بررسی‌های پلیسی به سرقت منزل، اماکن خصوصی و معابر اعتراف واموال مسروقه از آنان کشف که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

وی به شهروندان توصیه کرد: اماکن خود را جهت جلوگیری ازسرقت به لوازم هشدار دهنده ودوربین متصل و درصورت مشاهده موارد مشکوک باسامانه 110تماس و اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه