اخبار داغ

آخرین وضعیت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی؛

الیاسی با محبوبیت خداحافظی می‌کند!/ نصیرزاده، جدی‌ترین گزینه‌ مدیریت تراکتور

الیاسی با محبوبیت خداحافظی می‌کند!/ نصیرزاده، جدی‌ترین گزینه‌ مدیریت تراکتور
به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از انتقال کامل سهام این باشگاه به زنوزی مشخص خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پس از واگذاری باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی، این باشگاه از لحاظ مدیریتی وضعیت نامشخصی دارد؛ عباس الیاسی سرپرست است، اما فقط در زمان امضای قرارداد با بازیکنان در جریان موضوع قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این شرایط، برخی از افراد نزدیک به محمدرضا زنوزی خیلی از کارهای مربوط به باشگاه تراکتورسازی را انجام می‌دهند و حتی بیشتر از الیاسی در محل این باشگاه دیده می‌شوند.

,

هوشنگ نصیرزاده و داوود پرژک؛ دو نفری هستند که جزو نزدیک‌‎ترین افراد به زنوزی در این مقطع به حساب می‌آیند و اکثر امورات باشگاه تراکتورسازی را پیش می‌برند. نکته جالب توجه اینجاست که عباس الیاسی که در ظاهر سرپرست باشگاه تراکتورسازی است، در جریان کارهای باشگاه قرار نمی‌گیرد.

,

مثلاً در داستان مذاکره تراکتورسازی با مسعود شجاعی، الیاسی عملاً حضور کاپیتان تیم ملی در تبریز را تکذیب کرد، اما فقط یک روز بعد هوشنگ نصیرزاده در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد که با شجاعی برای حضور در تراکتورسازی مذاکره کرده است. حتی در زمان امضای قرارداد جان توشاک هم زنوزی فقط نصیرزاده را به همراه خود به ترکیه برد و الیاسی در ایران ماند.

,

بر این اساس، این طور به نظر می‌رسد که الیاسی فعلاً تا زمان انتقال رسمی سهام تراکتورسازی به زنوزی در این باشگاه حضور دارد. حضور الیاسی در باشگاه تراکتورسازی البته بیشتر صوری است، چون کارهای این باشگاه را هوشنگ نصیرزاده که مدیرعامل تیم مجهول‌الحال گسترش فولاد است انجام می‌دهد.

,

نصیرزاده این روزها بیشتر از هر کس دیگری در باشگاه تراکتورسازی هم آفتابی می‌شود و شاید اصلی‌ترین گزینه برای مدیرعامل این باشگاه هم هست. البته نصیرزاده شاید اصلی‌ترین گزینه برای مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی باشد، اما تنها گزینه نیست.

,

خبر می‌رسد که فردی به نام داوود پرژک که جزو نفرات مورد اعتماد و شرکای تجاری محمدرضا زنوزی به حساب می‌آید، دیگر گزینه مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی است.

,

حالا با این وضعیت، به نظر می‌رسد که الیاسی روزهای آخر حضور خود در باشگاه تراکتورسازی را تجربه می‌کند. او که در سال‌های اخیر جزو معدود مدیران ترک زبان تراکتورسازی بود، به خاطر تحقق بخشیدن به بحث خصوصی‌سازی این باشگاه حسابی در بین پرشورها محبوب شد. با این حال، گویا زنوزی قصد ندارد که الیاسی را در تراکتورسازی نگه دارد و به احتمال زیاد از بین نصیرزاده و پرژک، یک نفر را به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی منصوب خواهد کرد.

,

باید منتظر ماند و دید پس از واگذاری کامل باشگاه به زنوزی، او چه تصمیمی می‌گیرد و الیاسی که حال تنها فرد صاحب امضا در باشگاه است و گفته می‌شود به عنوان هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی باقی خواهد ماند، چگونه می‌تواند پایان خوشی در داستان برای خود رقم بزند؟  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه