اخبار داغ

اعلام برائت اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور برای ادامه تکیه بر قدرت/ تئوریِ «ریاست اصلاح‌طلب واقعی»، سیاسی‌ترین جنگ روانی!

اعلام برائت اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور برای ادامه تکیه بر قدرت/ تئوریِ «ریاست اصلاح‌طلب واقعی»، سیاسی‌ترین جنگ روانی!
اصلاح‌طلبان برای جلب نظر مردم نه تنها بر استیضاح و استعفاء فردی که خود روی کار آورده‌اند تاکید دارند، گذشته‌شان را هم انکار می‌کنند و می‌گویند روحانی اصلاح‌طلب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری بود که به دنبال طعنه‌ی روزنامه اصلاح‌طلب ابتکار به دولت دوازدهم با تصویری از کلید شکسته‌ی تدبیر و امید به واکاوی علل صف‌آرایی اصلاحات از کابینه‌ی روحانی پرداختیم و از صدور فرمان حمله به رئیس‌جمهور سخن گفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخشی از یادداشت منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی آناج آمده بود: «سیاست فعلی اصلاحات اعلام برائت تدریجی از روحانی و معرفی او به‌عنوان چهره‌ای اعتدالی است که به‌ناچار جایگزین شخصیتی اصلاح‌طلب شد! تنها با این روش جناح سیاسی حاکم بر دولت فعلی می‌تواند در انتخابات دوره سیزدهم به حضورش در ارکان تصمیم‌گیری استمرار دهد، پس نباید از آغاز عبور از روحانی چندان متعجب شد. با این حال معلوم نیست در طول این 3 سال مردم فیلم تکرار رئیس دولت‌های هفتم و هشتم در حمایت از روحانی و یا سردمداری اکثریت وزرا و معاونین اصلاح‌طلب را به فراموشی بسپارند!»

,

با گریزی بر مواضع اخیر چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب می‌توان دریافت پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمده و جناح سیاسی حامی حجت‌الاسلام حسن روحانی طی پنج سال اخیر اکنون علی‌رغم دخالت‌های مکرر در امور اجرایی کشور اعم از انتصاب فرماندار تا وزیر و معاون رئیس‌جمهور، ژست افراطی‌ترین منتقد کابینه را به خود گرفته است.

,

گواه این ادعا جمع‌آوری امضاء توسط نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس برای استیضاح روحانی و صحبت‌های اشخاصی همچون علی عبدالعلی‌زاده، وزیر مسکن دولت خاتمی می‌باشد که بر استعفاء روحانی و کناره‌گیری او از قدرت تاکید دارد.

,

استاندار آذربایجان‌شرقی در دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی گفته است: «این دولت هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و اصلاح‌طلبان تنها از آن حمایت کردند و آقای روحانی هم هیچ‌گاه نگفته اصلاح‌طلب است.»

,

همانطور که از سخنان عبدالعلی‌زاده پیداست اصلاح‌طلبان به نیکی می‌دانند حیات سیاسی‌شان با حسن روحانی عجین شده است و شاید در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دیگر نتوانند اعتماد مردم را جلب نمایند، برای همین هم به دنبال ایجاد تفکر «ریاست یک اصلاح‌طلب واقعی» هستند اما آنچه که مبرهن است سرمایه‌گذاری این جناج بر روی روحانی و سیاست‌گذاری برای او به این سادگی‌ها از یاد نمی‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه