اخبار داغ

استخرهای بهارستان زیر ذره‌بین شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت / 67 واحد صنفی در بهارستان لغو پلمب شد

استخرهای بهارستان زیر ذره‌بین شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت / 67 واحد صنفی در بهارستان لغو پلمب شد
درپی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از استخرهای شهرستان بهارستان، دو استخر متخلف شناسایی و به دلیل عدم توجه به اخطاریه پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بعدازظهر امروز دو استخر در محدوده شهرستان بهارستان فعال بوده که به دلیل آلودگی آب از طرف بازرسان شبکه بهداشت و درمان بهارستان اخطار دریافت کرده ولی پس از بازدید مجدد مشخص شد که مسئولین واحدهای ورزشی بدون توجه به اخطار بازرسان، هیچ اقدامی در راستای برطرف کردن مشکل آب استخر نکرده و فعالیت خود را ادامه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش بازرسان شبکه بهداشت و درمان بهارستان به همین دلیل پس از پیگیری قضایی و اخذ مجوز نسبت به پلمپ این دو استخر در سطح شهرستان بهارستان اقدام کردند، چراکه آب آلوده این دو استخر می تواند برای شهروندان بهارستانی مشکلات پوستی و بیماری‌های عفونی ایجاد نماید.

,

گفتنی است که مسئولین این دو استخر پس از پلمپ در شبکه بهداشت و درمان بهارستان حاضر شده و کارشناسان بهداشت محیط به ‌تفصیل در مورد ضوابط و قوانین بهداشتی که در واحدهای ورزشی باید رعایت شود، توضیح دادند.

,

همچنین ناگفته نماند که در تیرماه سال جاری 23 واحد متخلف توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، شناسایی و پلمپ شد که این واحدها شامل چایخانه، چلوکبابی، رستوران، نانوایی، تولید لبنیات، اغذیه فروشی، سبزی خردکنی و استخر بوده که به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشتی و بی‌توجهی به تذکرات بازرسان، پس از اخذ مجوز از مقام قضایی پلمپ گردید.

,

بنابر اعلام دانوش دمیریا نرئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در همان مدت نیز 67 واحد صنفی در شهرستان به دلیل مرتفع کردن مشکلات و رعایت قوانین بهداشتی، صلاحیت بهداشتی دریافت کرده و دستور پلمپ آن‌ها لغو شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه