اخبار داغ

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از  افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۸۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۹۵۰، تحویل درب واحد‌های صنفی ۸ هزار و ۱۰۰ و خرده فروشی ۸ هزار و ۸۵۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۷ هزار و ۸۵۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۸ هزار و ۸۵۰ تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۴ هزار، سینه بدون کتف ۱۵ هزار و فیله مرغ ۱۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان با اشاره به دلایل گرانی مرغ در روز‌های اخیر، تصریح کرد: امتناع مرغداران در عرضه و شرایط سخت تولید در فصل گرما ناشی از تلفات بالای مرغ و نبود وزن مناسب مرغ ناشی از خودداری مصرفِ دان از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی,  از  افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۸۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۹۵۰، تحویل درب واحد‌های صنفی ۸ هزار و ۱۰۰ و خرده فروشی ۸ هزار و ۸۵۰ تومان است.,
,
,
,
,
,
,

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه