اخبار داغ

مدیرکل اوقاف استان اصفهان خبر داد؛

ثبت ۴۵ مورد وقف جدید در اصفهان/ قریب به ۵۰ درصد بیمارستان های دولتی وقف هستند

ثبت ۴۵ مورد وقف جدید در اصفهان/ قریب به ۵۰ درصد بیمارستان های دولتی وقف هستند
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 45 مورد وقف جدید به ارزش شش میلیارد ریال با نیات اجتماعی، مسجد و مذهبی و قرآنی صورت گرفته است، گفت: موقوفات می توانند بیشترین نقش را در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام رضا صادقی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده زینبیه اظهار کرد: چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن کریم اصفهان در روزهای 27 و 28 تیرماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور 34 هزار نفر در اوایل تیرماه جاری برگزار شد، گفت: 34 هزار خواهر و برادر در 15 رشته شرکت کردند که درنهایت 570 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

,

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: مکان برگزاری این دوره از مسابقات سالن همایش های دانشگاه ازاد اسلامی خوراسگان است

,

وی با تاکید براینکه اختتامیه  چهل و یکمین دوره مسابقات ساعت 5:30 بعدظهر روز 28 تیرماه برگزار می شود، که در هررشته 3نفربرتر برگزیده و در مجموع 45 نفر به مسابقات کشوری راه می یابند.

,

حجت الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به آغاز دهه کرامت و روز پنجم ذی العقده و روز تکریم از امامزادگان گفت: 26 همایش بزرگداشت وتجلیل از امامزادگان در استان برگزار خواهد شد، همچنین به این مناسبت در بادرود با حضور خادمان حضرت رضوی همایش تجلیل از امامزادگان برگزار می شود

,

وی بیان کرد: در 114 بقعه متبرکه استان  جشن میلاد امام رضا در این دهه کرامت برگزار می کنیم.

,

مدیر کل اوقاف استان اذعان کرد: از ابتدای سال تاکنون 45 مورد وقف جدید به ارزش شش میلیارد ریال با نیات  اجتماعی ،مسجد و مذهبی و قرآنی صورت گرفته است.

,

وی افزود: در حال حاضر دغدغه کشور و رهبری مسائل اقتصادی است لذا وظیفه اوقاف این است که با تغیر کاربری و جذب سرمایه گذار و با توجه به اصلاح موقوفه اقداماتی شود تا در امر اقتصادی تحرکاتی قابل توجه صورت پذیرد، موقوفات بیشترین نقش را می توانند در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

,

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: قریب به 50درصد بیمارستان های دولتی اصفهان وقف است که می توان به بیمارستان کاشانی و خورشید و سیدالشهدا و بیمارستان امیرالمومنین در این زمینه اشاره کرد.

,

وی در پایان گفت: بیش از 30 امامزاده را به طور کامل تخریب و دوباره کامل ساخته ایم که آستان مقدس حضرت زینب از آن جمله هستند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه