اخبار داغ

از فیلم‌های روی پرده سینماها چه خبر؛

"هزارپا" و "دارکوب" فیلم‌های محبوب سینماهای تبریز/ یکه‌تازی "تگزاس" بر روی پرده سینما انقلاب

"هزارپا" و "دارکوب" فیلم‌های محبوب سینماهای تبریز/ یکه‌تازی "تگزاس" بر روی پرده سینما انقلاب
با نزدیک شدن به روزهای پایانی نخست ماه تابستان برخی فیلم‌های جدید بر روی پرده نقره‌ای سینماهای تبریز رفته‌ که استقبال خوبی از آنها صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در روزهای گرم تابستان تنور سینماها نیز داغ است اگرچه چند هفته‌ای است که فیلم‌های روی پرده در تبریز کمتر جای خود را به فیلم‌های جدید داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سینما قدس این روزها میزبان چهارفیلم سینمایی بر روی پرده نقره‌ای سالن‌های بازسازی شده‌اش می‌باشد،"هزار پا" نخستین فیلمی است که شش سانس از اکران دو سالن این سینما را به خود اختصاص داده،"هزار پا" داستان دزدی می‌باشد که به‌طور اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند. این فیلم اثر ابوالحسن داووی و محصول سال 96 در ژانر طنز است.

,

فیلم بعدی که در پنج سانس بر روی پرده سالن‌های سینما قدس می‌رود "دارکوب" است، این فیلم داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

,

سارا بهرامی برای بازی در این فیلم برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد."دشمن زن" و " تگزاس" نیز هرکدام یک سانس از اکران سینما قدس تبریز را به خود اختصاص داده‌اند.

,

در سینما 29 بهمن تبریز همچنان پنج سانس از دو سالن به فیلم "به وقت خماری" اثر محمدحسین لطیفی اختصاص داده شده است.

,

چهارسانس متوالی از سالن شماره دو سینما 29 بهمن نیز در اختیار فیلم کمدی "دشمن زن" اثر کریم امینی است که استقبال بسیار خوبی نیز از این فیلم صورت گرفته است، در خلاصه داستان «دشمن زن» آمده‌: «چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟»

,

"تگزاس" دیگر فیلم روی پرده در سینما 29 بهمن است که دو سانس پایانی شب را به خود اختصاص داده و بعد از نزدیک به دوماه از شروع اکران این فیلم در سینماهای تبریز این روزها ممکن است از جدول اکران این سینما خارج شود.

,

"فیلشاه"، "هزارپا" و "دارکوب" دیگر فیلم‌های روی پرده سینما 29 بهمن هستند که هر کدام از آنها یک سانس اکران را به خود اختصاص داده‌اند.

,

"تگزاس" اثر مسعود اطیابی نیز تنها فیلم بر روی پرده سینما انقلاب تبریز در هفت سانس می‌باشد. این فیلم کمدی درباره دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. برای همین تصمیم می‌گیرد سرپرستی یک کودک برزیلی را به عهده بگیرد که و در ازای آن به ساسان پول هنگفتی بدهد.

,

با نزدیک شدن به روزهای ابتدای مرداد ماه انتظار می‌رود که فیلم‌های روی پرده سینماهای تبریز جای خود را به فیلم‌های جدیدی مانند تنگه ابوقریب که در شهرهای دیگر اکران می‌شوند بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه