اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خبر داد:

آغاز مطالعات سایت گردشگری «فندقلو»در شهرستان نمین

آغاز مطالعات سایت گردشگری «فندقلو»در شهرستان نمین
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز مطالعات سایت گردشگری فندقلو در شهرستان نمین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، ناصر محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مطالعات سایت گردشگری فندقلو نمین به منظور استفاده از ظرفیت گردشگری فندقلو و تهیه بسته های طرح مطالعات سایت گردشگری در این منطقه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه مطالعات می تواند منجر به تهیه بسته های سرمایه گذاری به صورت علمی شود، اضافه کرد: مشاور ذیصلاح به منظور انجام مطالعات انتخاب و مطالعات نیز در محدوده چهار هزار هکتاری آغاز شده که حداکثر تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

,

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: نتایج مطالعات در اختیار سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در منطقه هستند، قرار خواهد گرفت.

,

 محمودی بیان کرد : اعتبار لازم به این منظور از طریق معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل تامین شده و تخصیص یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه جنگل فندقلو از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی استان اردبیل و شهرستان نمین محسوب می شود، ادامه داد: این منطقه قابلیت کم نظیری برای رونق اکوتوریسم داشته و می توان تاسیسات متنوعی در محدوده آن احداث کرد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه