اخبار داغ

پاداش مالک باشگاه سپیدرود به بازیکنان +عکس

پاداش مالک باشگاه سپیدرود به بازیکنان +عکس
مالک باشگاه سپیدرود با حضور در تمرین تیمش به بازیکنان سپیدرود پاداش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرودظهر دوشنبه با حضور در محل تمرین تیمش ضمن صحبت با بازیکنان به آنها پاداش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


تمرین ظهر دوشنبه سپیدرودی ها که اختصاص به تمرین بدنسازی در مجموعه ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان داشت، با حضور مالک و گروه مدیریتی این تیم برگزار شد.

,
,


در پایان این تمرین مالک باشگاه سپیدرود در سخنانی از تلاش و همت بازیکنان سپیدرود تقدیر کرد و به تشریح وضعیت مالکیت باشگاه پرداخت و در پایان به هر بازیکن یک سکه تمام بهار آزادی جهت ارج گذاشتن بر زحمات آنها اهدا کرد.

,
,

, ,

تن زاده در این سخنان شرایط مالکیت باشگاه را تثبیت شده دانست و گفت: بر طبق رای شعبه ششم دادگاه رشت و تایید رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال مالکیت بنده تثبیت شده و در دو سه روز آینده جهت برپایی اردو و ثبت قراردادها در سازمان لیگ اعضای تیم به تهران اعزام خواهند شد.

,

وی در ادامه با اعلام اینکه سایر اعضای کادرفنی به تیم اضافه خواهند شد، اظهار داشت: با تکمیل کادرفنی و اضافه شدن سایر بازیکنانی که مورد نظر آقای نظرمحمدی هستند با تیمی کامل و آماده راهی مسابقات لیگ برتر خواهیم شد.

,


در پایان قاسم عزیزی سرپرست تیم گزارشی از روند آماده سازی تیم و درخواست های بازیکنان ارایه کرد و از همه اعضای باشگاه سپیدرود درخواست کرد تا با صرف فعل خواستن و پشتکار مضاعف عقب ماندگی ها را جبران کنند تا بتوانند از نام بزرگ سپیدرود در لیگ برتر حفاظت نمایند.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه