اخبار داغ

۴۶ عضو باند مدلینگ در هرمزگان دستگیر شدند

۴۶ عضو باند مدلینگ در هرمزگان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی هرمزگان از متلاشی شدن و دستگیری ۴۶ نفر از اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصویرهای مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه افزود: کارشناسان پلیس امنیت عمومی هرمزگان در پی رصد و کنترل فضای مجازی مطلع شدند افرادی به صورت گسترده و سازمان یافته اقدام به فعالیت در شبکه مدلینگ در سطح شهر بندرعباس کرده و تصویرها و کلیپ های آنان در اینستاگرام توسط خودشان منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و فنی مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان قرار گرفت.

,


فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی، ۳۸ واحد صنفی متخلف (عکاسان، آرایشگاه های زنانه و مزون عروس) و ۸ نفر از خانم های مدل شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی یادآورشد: برابر قانون نظام صنفی با صنف های متخلف برخورد لازم صورت گرفت.

,
,
,


ملکی گفت: این اقدام با هدف سوء استفاده تجارت اقتصادی و از طرفی احتمال اغفال دختران و زنان برای ارتکاب به اعمال منافی عفت در پوشش حرفه مدلینگ صورت گرفته که با استناد ماده ۶۳۷ و ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی باعث جریحه دار شدن عفت عمومی و اشاعه ضد فرهنگی شده است.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه