اخبار داغ

پارک چشمه نباتی یاسوج در حال رفتن به کما/تفرجگاهی که در خاموشی به سر می برد

پارک چشمه نباتی یاسوج در حال رفتن به کما/تفرجگاهی که در خاموشی به سر می برد
پارک عمومی چشمه نباتی یاسوج به توجه ویزه مسئولان نیاز دارد که همچون گذشته به محلی برای توزیع مواد غیر مجاز تبدیل نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، در چند سال اخیر یکی از اقدامات موثری که در یاسوج انجام شد راه اندازی پارک های این شهر بود، با توجه به اینکه در گذشته سرانه فضای سبز در یاسوج بسیار کمتر از حد نرمال بود اما در یک سال گذشته این روند بهتر شده و مکان های بیشتری برای تفریح خانواده ها ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

پارک عمومی چشمه نباتی یاسوج نمونه ای از این پارک هاست که بخشی از آن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و در آن تفرجگاه ایجاد شده است، اما بخش دیگر آن جنبه پارک عمومی دارد و همه می توانند به آن وارد شوند.

,

پارک چشمه نباتی یاسوج یکی از پارک های است که حاشیه های زیادی به همراه داشته است، از واگذاری آن به یکی از اعضای شورای شهر سابق تا جولانگاه معتادان و توزیع مواد مخدر در آن.

,

 

,

یکی از دلایلی که تصمیم گرفته شد این بخش از شهر به پارک تبدیل شود از بین بردن این حواشی بود که از زمان واگذاری قسمتی از آن به بخش خصوصی دیگر چنین خبرهایی نیست اما رد پاهایی در بخش عمومی پارک چشمه نباتی وجود دارد که نشان می دهد این پارک در حال تغییر کاربری دادن به سمت شرایط اول است.

,

 

,

این پارک تنها پارک مرکز شهر یاسوج است  و در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد سایر پارک ها در بیرون از شهر قرار دارند بنابراین انتظار می رود بعد از گذشت چند سال پارک عمومی چشمه نباتی به مکانی زیبا و تفریحی برای خانواده های یاسوجی تبدیل شود که مشاهدات چیزی غیر از این موضوع را نشان می دهد.

,

این پارک 29 فروردین ماه سال 96 با حضور معصومه ابتکار افتتاح شد این پارک یکی از پارک هایی است که قرار بود با تبدیل شدن به مکان تفریحی برای خانواده ها کاربردهایی که در گذشته می شد دیکر در آن وجود نداشته باشد هر چند این کار تا اندازه ای تاثیرگذار بود اما هنوز در این پارک برخی مواد غیر قانونی به فروش می رسد که نیازمند نظارت جدی مسئولان است.

,

پارک عمومی چشمه نباتی با وجود طبیعت و سرسبزی زیبایی که دارد اما گویا به دلایل مختلفی از جمله نبود و کمبود روشنایی مورد استقبال خانواده ها قرار نگرفته است و بیشتر به مکانی تفریحی برای حیواناتی از جمله اسب و غاز و مرغابی تبدیل شده است و در آن چرا می کنند.

,

نبود روشنایی مناسب و عدم نظارت بر فروش مواد و قرص های غیر قانونی باعث شده است که مردم تمایل زیادی برای رفتن به این پارک نداشته باشند در حالی که میلیون ها تومان برای زیباسازی این پارک هزینه شده است اما با وجود تعداد زیادی تیرهای چراغ برق همچنان خاموش است گویا یا این چراغ ها خراب شده اند و یا مدیریت مصرف برق را رعایت می کنند که در چنین مکانی وجود چراغ لازم است.

,

پارک عمومی چشمه نباتی تنها پارک در مرکز استان است که توجه و همراهی بیشتر مسئولان را نیاز دارد بعد از هزینه های زیاد در خصوص این پارک انتظار می رود به دلیل عدم نظارت مناسب پارک چشمه نباتی یاسوج همچون گذشته  به محل توزیع قرص های غیرمجاز و انجام برخی کارهای خلاف تبدیل نشود.

,

نصب چند تیر چراغ برق در این منطقه و ایجاد فضای مناسب برای نشستن خانواده ها می تواند به این پارک رونق دوباره ببخشد و امنیت بیشتری داشته باشد ایجاد امنیت در این پارک یکی دیگر از مواردی است که خانواده ها از این پارک فرار می کنند که انتظار می رود این مشکل نیز بر طرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه