اخبار داغ

هیاهوی بی فایده رسانه ای برای قالب کردن عنوان "درگیری خونین" در باشت

هیاهوی بی فایده رسانه ای برای قالب کردن عنوان "درگیری خونین" در باشت
چیزی که پس از این اتفاق در برخی رسانه های محلی استان منتشر شد، این بود که برخی از رسانه ها به دنبال راه اندختن هیاهوهای پوچ و بی فایده و به نوعی گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عصر روز گذشته آیین کلنگ زنی پروژه تامین آب دشت باشت با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران،استاندار کهگیلویه و بویراحمد،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مراسمی که خالی از حاشیه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


یکی از حواشی این مراسم مربوط به زمانی بود که صحبت های غلامرضا تاجگردون به عنوان یکی از سخنرانان مراسم به پایان رسید و نوبت به سخنرانی استاندار رسید.

,
,

 

,

در حالی که علی محمد احمدی سخنرانی می کرد، حضار در جلسه رفته رفته سالن را ترک کرده و در انتظار غلامرضا تاجگردون در راهروهای سالن منتظر ماندند تا مشکلاتشان را با او در میان بگذارند.

,

 

,

 گمانه زنی های رسانه ای می گوید: در پایان این مراسم مسئولان در حال خارج شدن از سالن و رفتن به محل کلنگ زنی بودند که تعدادی از مردم  برای دیدار  به سمت غلامرضا تاجگردون رفته  و اطراف  وی را احاطه کردند بطوریکه وی در بین ازدحام جمعیت محاصره شد و با توجه به اینکه مسئولان حاضر در جلسه قصد داشتند هر چه سریعتر در محل کلنگ زنی حاضر شوند و مردم نیز دور آن ها را احاطه کرده بودند، امکان گفتگو با با نماینده گچساران و باشت برای مردم فراهم نشد که همین مسأله باعث اعتراض عده ای از حاضرین شد که با توجه به حضور نیروی انتظامی این ماجرا سریعا خاتمه پیدا کرد.

,

 

,

چیزی که پس از این اتفاق در برخی رسانه های محلی استان منتشر شد، این بود که برخی از رسانه ها به دنبال راه اندختن هیاهوهای پوچ و بی فایده و به نوعی گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.

,

 

,

استفاده از عناوینی مانند درگیری خونین یا چاقوکشی در افتتاحیه طرح آبیاری به دشت باشت می تواند نشان از دلایل دیگری داشته باشد که برخی از رسانه ها برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های نزدیکان خود راه انداخته اند و فضا را به گونه ای دیگر نشان می دهند.

,

 

,

بدون شک دامن زدن به چنین اخبار و اتفاقاتی چندان زیبنده نیست و رسانه ها به جای اینکه به دنبال القای امید و آرامش به جامعه باشند، به دنبال حاشیه و جوسازی هستند.

,

 

,

توسعه و پیشرفت در کهگیلویه و بویراحمد در برهه کنونی تنها در سایه اتحاد و همدلی و پا گذاشتن بروی تعصبات بی جای منطقه رخ میدهد، تقاضای صبح زاگرس از هر دو جناح درگیر در این قضیه خویشتنداری به نفع مردم است تا مردم به حق و حقوق و آسایش خود برسند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه