اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل:

تجهیزات آتش‌نشانی آمل نیاز به نوسازی دارد

تجهیزات آتش‌نشانی آمل نیاز به نوسازی دارد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل با اشاره به اینکه نیاز است تا دستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی آمل نوسازی شوند، گفت: با گذشت زمان و استفاده مداوم از دستگاه‌ها نیاز به نوسازی آنها وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نیاز است تا دستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی آمل نوسازی شوند، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها سالم هستند و به خوبی کار می‌کنند اما با گذشت زمان و استفاده مداوم از دستگاه‌ها نیاز به نوسازی آنها وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی با اشاره به اینکه در تیر ماه امسال آتش‌نشانان آمل 145 ماموریت انجام دادند، تصریح کرد: 27 مورد از 145 ماموریت با بیشترین آمار تماس مربوط به آتش سوزی فضای سبز و مزارع در این ماه بود.

,
,


این مسول با بیان اینکه از 145 مورد عملیات، میزان 74 مورد آتش سوزی بوده است، ادامه داد: 71 مورد از این آمار مرتبط با امداد و نجات است.

,
,


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل با اشاره به اینکه 114 مورد عملیات در تیرماه در محدوده شهری انجام شد، گفت: 17 مورد از این ماموریت‌ها در خارج از محدوده شهری و 14 مورد نیز در روستاها رخ داده است.

,
,


نذیری با بیان اینکه در خرداد ماه تنها 7 مورد آتش‌سوزی فضای سبز گزارش شد، ادامه داد: تیر ماه امسال آتش‌سوزی فضای سبز به 27 مورد رسید که با افزایش چندین برابری حریق در این بخش مواجه بودیم.

,
,


وی در پایان با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری آمل نزدیک به 28 ماشین امداد و آتش‌نشانی و اداری دارد، خاطرنشان کرد: 22 ماشین امداد و نجات و اطفای حریق در آمل وجود دارد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه