اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

بزرگداشت هنرمندان نقش موثری در سوق دادن نسل جوان به عرصه هنر و ادب دارد

بزرگداشت هنرمندان نقش موثری در سوق دادن نسل جوان به عرصه هنر و ادب دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در جمع فعالین عرصه رسانه، فرهنگ و هنر منطقه آزاد ماکو گفت: تجربیات هنرمندان سرمایه های ما می باشد لذا بزرگداشت، تقدیر و تمجید هنرمندان نقش تاثیر گذاری در سوق دادن جوان امروزی به عرصه هنر و ادب دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی عصر دیروز  در جمع فعالین عرصه رسانه، فرهنگ و هنر منطقه آزاد ماکو که در سالن اجتماعات فرمانداری  ماکو برگزار شد گفت : وجود پتانسیلهای بالقوه در شهر ماکو لزوم احداث مجتمع فرهنگی و هنری را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد : ۵۰ درصد ترکیب جمعیت جامعه را زنان تشکیل میدهد لذا باید در راستای تقویت فرهنگ و هنر و کشف و پرورش استعداد های بانوان گامهای موثری از سوی ادارات ارشاد شهرستانها برداشته شود.

,

وی با اشاره براینکه باید از تجربیات هنرمندان سرمایه های ما می باشد افزود: بزرگداشت، تقدیر و تمجید هنرمندان نقش تاثیر گذاری در سوق و ارشاد جوان امروزی به عرصه هنر و ادب دارد.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد : ۸۰ درصد صنعت سینمای آمریکا خط و مشی نادرست مخاطب خود را تعیین می کند پس باید توجه داشت جوامع مدرن با هنر سرپا ایستاده اند لذا اقتصاد و صنایع هنری در شهرها تقویت شوند.

,

حجت الاسلام خدایاری گفت: شناسایی و جذب نیروی انسانی در حوزه های هنر، فرهنگ، ادب و عکاسی و غیره به جدیت از سوی ادارات ارشاد شهرستانها پیگیری شود.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به گسترش فرهنگ غرب در تمام دنیا گفت : امروزه شاهد آن هستیم که محصولات فرهنگی جامعه غربی در دنیا حرف اول را میزند لذا باید بیش از پیش تلاش کرده تا فرهنگ ایرانی را دربین جوامع بین الملل عرضه کنیم و فرهنگ اصیل ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه