اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده:

بانوان ایرانی امروز مانند شهدای گوهرشاد در دفاع از حجاب و عفاف ایستاده اند

بانوان ایرانی امروز مانند شهدای گوهرشاد در دفاع از حجاب و عفاف ایستاده اند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بانوان ایرانی امروز مانند شهدای گوهرشاد در دفاع از حجاب و عفاف ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  فرمانده سپاه ارومیه روز گذشته در تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده اظهار کرد: از همه شما خواهران بزرگوار و ولایی تشکر می کنم که برای صیانت از ارزش الهی و آسمانی حجاب، این تجمع باشکوه را رقم زدید و بار دیگر موجب خشم و ناامیدی بدخواهان وابسته ای شدید که گمان می کنند با اقدامات حقیر خود به پشتوانه پول های جبهه کفر و استکبار می توانند ارزش ها و باورهای زنان این میهن اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: دشمنانی که اگر بتوانند و اگر قدرتش را داشته باشند، از هیچ جنایتی برای نابودی عفاف و حجاب و غیرت دریغ نخواهند کرد؛ همانگونه که ۸۳ سال قبل، صدها زن و مرد ایرانی بخاطر دفاع از این ارزش ها توسط رضاخان قلدر و وابسته که به جرات باید او را بی غیرت ترین شاه ایران دانست، مظلومانه به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند. شهدایی که هنوز در بسیاری از شهرهای کشور ناشناخته باقی مانده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: مردم ایران با ایستادگیشان در تیرماه ۱۳۱۴ و بخصوص در قیام خونین گوهرشاد نشان دادند که از جان می گذرند اما نمی گذارند احدی به حجاب و عفاف و غیرت ایرانی دست درازی کند؛ بانوان ایرانی امروز مانند شهدای گوهرشاد در دفاع از حجاب و عفاف ایستاده اند

,

وی ابراز داشت: تا اسلام زنده است و تا خون غیرت در رگ هایمان جاری است، از حجاب، عفاف، حیا و آرمانهایمان دفاع می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه