اخبار داغ

بازرس کل استان یزد مطرح کرد؛

افزایش ۲۰ درصدی شکایات مردمی به سازمان بازرسی یزد

افزایش ۲۰ درصدی شکایات مردمی به سازمان بازرسی یزد
بازرس کل استان یزد گفت: در سال 96 نسبت به سال 95 در حوزه اعلام شکایات و ارائه گزارش مردمی 15 تا 20 درصد رشد داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، حجت‌الاسلام اکبر طالبی با بیان اینکه باید تخلفات اداری را تا حد امکان به حداقل برسانیم؛ تصریح کرد: در این زمینه باید به فکر پیشگیری از فساد و جرم باشیم؛ چراکه پیشگیری هزینه‌ای به‌مراتب کمتر نسبت به هزینه‌های ناشی از تخلف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی با اشاره به به بررسی 80 پرونده در سال گذشته افزود: در سال گذشته 25 پرونده برنامه‌ای و 55 مورد پرونده موردی داشتیم که موردبررسی قرارگرفته است. 328 مورد گزارش پیشنهادی خود را به دستگاه‌های مختلف مورد بازرسی ارسال کردیم که در جریان این گزارش‌ها 150 نفر به واحد تخلفات معرفی شدند که نسبت به سال 95، افزایش 20 نفری داشته است.

,

بازرس کل استان یزد با بیان اینکه دستگاه‌هایی که دارای اختیارات و ارباب‌رجوع بیشتری هستند بیشتر در معرض تخلفات قرار دارند، اظهار داشت: سال گذشته 55 نفر به دادسرا معرفی شدند که نسبت به سال 95 که 17 نفر بوده است، افزایش قابل‌ توجهی داشته است. 

,

حجت الاسلام طالبی با اذعان به افزایش 20 درصدی شکایات مردمی به سازمان بازرسی یزد، گفت: در سال 96 نسبت به سال 95 در حوزه اعلام شکایات و ارائه گزارش مردمی 15 تا 20 درصد رشد داشتیم که امیدواریم اعتمادسازی عمومی نسبت به سازمان بازرسی روند رو به رشد خودش را ادامه دهد. همچنین در سال گذشته 445 مورد معامله دولتی را مورد نظارت قرار دادیم که از این تعداد 135 مورد تذکر کتبی و شفاهی دریافت کرده و در مجموع 52 میلیارد ریال لغو یا تجدید معامله صورت گرفته است.

,

وی در ادامه تصریح داشت: مردم مطمئن باشند که هر گزارش و اطلاعاتی که به ما می‌دهند حتماً مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد؛ اما به‌واسطه کمبود نیروی انسانی دانه‌درشت‌ها را در اولویت قراردادیم و به موارد کوچک‌تر نیز در ادامه کار رسیدگی خواهد شد.

,

حجت الاسلام طالبی در پایان با اشاره به اینکه بین احساس تخلف و جرم در جامعه با بروز آن در جامعه تفاوت قابل‌توجهی وجود دارد، خاطرنشان ساخت: دشمنان این نظام و انقلاب با تبلیغات سوء و گسترده خود و با دامن زدن به احساس جرم و تخلف در جامعه قصد نا امید کردن مردم را داشته و این در حالی است که شرایط این‌گونه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه