اخبار داغ

بیش از ۱۷ هزار نفر مستمری بگیر سازمان بهزیستی در آذربایجان غربی وجود دارد

بیش از ۱۷ هزار نفر مستمری بگیر سازمان بهزیستی در آذربایجان غربی وجود دارد
مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: ۶۹ هزار و ۹۳ خانوار شامل ۲۸۰ هزار و ۴۵۶ نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی می باشند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۴۲ نفر مستمری بگیرهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سعید فریور در نشست خبری روز گذشته با اصحاب رسانه با اشاره به هفته بهزیستی و شعار آن اظهار داشت: شعار امسال هفته بهزیستی «بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن» می باشد که از ۲۲ تیر ماه لغایت تا ۲۹ تیرماه هفته بهزیستی نام گذاری شده است وسازمان بهزیستی برنامه های متنوعی را در این هفته برای مددجویان درنظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روم نیوز,

وی، افزود: خدمت رسانی به نیازمندان جامعه از جمله معلولان و کودکان بی سرپرست ازمهمترین فلسفه کاری سازمان بهزیستی است و همچنین ۶۹ هزار و ۹۳ خانوار شامل ۲۸۰ هزار و ۴۵۶ نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی می باشند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۴۲ نفر مستمری بگیرهستند.

,

مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان غربی، بیان کرد: ارائه خدمات رایگان توان پزشکی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و کاردرمانی و سایر خدمات درمانی در تمامی ادارات سطح استان افتتاح واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش و اجرای گروه تئاتر معلولان در سطح شهرستانها و مرکز استان برگزار می شود.

,

وی، ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای جامعه هدف بهزیستی، کارکنان و فرزندان شبه خانواده، اعزام مددجویان تحت پوشش به اردوهای زیارتی و صیاحتی و برگزاری کلاسهای آموزشی از مهم ترین برنامه های هفته بهزیستی می باشد.

,

فریور، در خصوص سیاست های سازمان بهزیستی گفت:سازمان بهزیستی در راستای سیاست های خود در یک هزار و ۳۸۳ مرکز تحت نظر سازمان در زمینه های توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی خدمات متنوعی را به مددجویان و معلولان تحت پوشش ارائه می دهد.

,

وی، خاطرنشان کرد: افتتاح واحد تولیدی معتادین بهبود یافته در مرکز بازتوانی معتادین شهرستان ارومیه و برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولان، اعزام ۱۴ نخبه معلول استان در زمینه علمی، فرهنگی، ورزشی، ادبی و هنری همراه نمایندگان انجمن های معلولین جسمی حرکتی، ناشنوایان و نابینایان به پایتخت برای شرکت در همایش اجلاس سران را از دیگر برنامه های مهم در هفته بهزیستی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه