اخبار داغ

بانوان نمونه شهرستان سردشت تجلیل شدند

بانوان نمونه شهرستان سردشت تجلیل شدند
در مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده که با حضور تعدادی از مسئولان شهرستانی و خانواده ها در پارک لاله شهر سردشت برگزار شد از تعداد ۱۰ نفر از بانوان شهرستانی در خصوص عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یکی از روحانیون در این مراسم با تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: به دختران مسلمانان توصیه می کنم که حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی روزمره قرار داده و ایشان را در اخلاق، عقیده، ایمان، پاکدامنی و معصومیت الگوی شایسته ای برای خود تعریف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

ماموستا احمد شریعتی جایگاه زن در اسلام را ارزشمند خواند و افزود: تا قبل از اسلام زنان در جامعه از حقوق انسانی برخوردار نبودند همچنانکه یهودیان آنان را شوم و منزوی می دانستند و در مسیحیت مانند کالا و ابزاری به آنها نگاه می شود اما با ورود اسلام جایگاه ویژه و مرتبه ای عالی برای آنها متصور شد.

,

وی ادامه داد: اسلام ورود زنان و مردان مسلمان به بهشت را وابسته به رضایت مادران عنوان کرده است.

,

ماموستا شریعتی بر تحکیم بنیان خانواده با محوریت زنان تاکید کرد و گفت: زنان بایستی با همدلی، تمکین، تربیت فرزندان صالح و پشتوانه بودن برای مردها سبب سعادتمندی اجتماع شوند.

,

وی با اشاره به تبلیغات گسترده و هجمه های وسیع فرهنگی دشمنان به منظور ضربه زدن به حجاب و عفاف زنان مسلمان، بیان کرد: دشمنان با پیش کشیدن مفاهیم فمینیستی و آزادی زنان سعی در انحراف آها و تنزل جایگاه رفیعشان در اسلام را دارند و در چنین شرایطی لازم است که آنها با حفظ منزلت و عفت خودشان استوار و با صلابت گام بردارند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این مراسم گفت: ترویج و رعایت فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه عمومی و تکلیف شرعی است و این امر نیازمند همکاری سایر ادارات، سازمان ها و همچنین همشهریان است.

,

سرهنگ پاسدار جبار فصاحت گفت: مسئله حجاب از دغدغه های فرهنگی و استحکام بنیان خانواده ها است و در این راستا باید با هجمه های دشمنان با انجام کارهای فرهنگی مقابله کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه