اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا مطرح شد

بی اطلاعی عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تشکیل جلسه این ستاد/ بازهم دستور جلسه ای در کار نیست

بی اطلاعی عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تشکیل جلسه این ستاد/ بازهم دستور جلسه ای در کار نیست
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: بنده در جلسه شب گذشته ستاد مبارزه به دلیل درگیری ها و جلسه هایی که داشتم حضور نیافتم و از دستور جلسه این هفته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بی اطلاع هستم.
[

شهباز حسن پور بیگلری، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تشکیل جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: بنده در جلسه شب گذشته ستاد مبارزه به دلیل درگیری ها و جلسه هایی که داشتم حضور نیافتم و از دستور جلسه این هفته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بی اطلاع هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: بنده اطلاعی از دستور جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و اینکه آیا جلسه تشکیل شده است یا خیر ندارم.

,

 

,

 شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مصاحبه ها و گزارش هایی که در این زمینه داشت به این موضوع تاکید کرد که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون دستور جلسه قبلی تشکیل می شود و به همین دلیل اعضای این ستاد از کم و کیف جلسات مطلع نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

بر همین اساس اگر دستور جلسه شب گذشته جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به دست اعضای این ستاد رسیده بود اعضا از دستور جلسه و تکشیل و یا عدم تشکیل این جلسه نیز آگاه می شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه