اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مسئولان دولت مرد روزهای سخت نیستند/ دیدار دولتی ها با رهبر انقلاب امید را به آنها برگرداند

مسئولان دولت مرد روزهای سخت نیستند/ دیدار دولتی ها با رهبر انقلاب امید را به آنها برگرداند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:تلاش مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت این بود که مقداری به دولت روحیه داده و شخصیت دولت را به آنها برگردانند بلکه آنها به نوعی امیدوار شوند و بتوانند مسئولیت های خود را بهتر انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خاورستان،پیرامون دیدار مقام معظم رهبری با هیأت دولت،اظهار کرد:مقام معظم رهبری بر اساس قانون اساسی مسئولیت اجرایی در دولت نداشته و رئیس جمهور مسئول امور اجرایی دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه اکنون کشور ایران در وضعیت عادی و طبیعی نیست،افزود: هم اکنون عملا عرصه اقتصاد،مسائل و مشکلات اقتصادی تبدیل به صحنه جنگ اقتصادی دشمنان با نظام و انقلاب اسلامی شده است و این باعث شده که مقام معظم رهبری در این مسئله ورود پیدا کنند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: چون امنیت نظام جمهوری اسلامی به خطر افتاده و دشمنان ما تلاش می‌کنند که با فشار آوردن در عرصه های اقتصادی و معیشت مردم زندگی ها را تحت تاثیر قرار دهند به طوریکه رسما اعلام کردند قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارند؛ این مسئله نیز باعث شد که مقام معظم رهبری در این مسائل ورود پیدا کنند. 

,

 

,

دولت یازدهم و دوازدهم اراده جدی برای حل مشکلات معیشتی را نداشته است

, دولت یازدهم و دوازدهم اراده جدی برای حل مشکلات معیشتی را نداشته است,

کوشکی عنوان کرد: متاسفانه در سال های گذشته دولت یازدهم و دوازدهم اراده و تصمیم جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم نداشته است و همه امید خود را به بهبود رابطه با آمریکا و اروپا ،ورود سرمایه و سرمایه گذار از غرب، واردات کالا از خارج و فروش نفت متمرکز کرده و تا به امروز به هیچ پاسخ مثبتی نرسیده و امروز مشکلات ما افزون تر شده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در طول سالهای گذشته در این موارد تذکرات و تأکیداتی در راستای سیاست گذاری کلان و در عرصه اقتصادی و صنعتی که جزء وظایف ایشان است داشته اند؛ اما متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم تا کنون مسیرهای دیگری را طی کرده و به جای تکیه به توان داخلی و حمایت و اعتماد به تولید کننده و صنعتگر داخلی نگاه آنها به بیرون مرزها و به سمت اروپا و آمریکا بوده است.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تلاش مقام معظم رهبری در اینگونه نشست ها این بوده که سعی کنند با شفاف کردن مسئله آقایان دولت را تشویق کنند که به نیرو و توان داخلی، تولید کننده و کشاورز داخلی تکیه کنند و از این طریق مشکلات را حل و فصل کنند.

,

 

,

کوشکی اظهار کرد: حالا اینکه چه قدر اعضای هیأت دولت شنوای این بحث ها باشد نکته دیگری است.

,

 

,

وی اظهار کرد: طی ماه های گذشته روحیه دولت تضعیف و عملا دولت در یک وضعیت حیرتی گرفتار شده بود و در شرایط بحران دولت دست و پای خودش را به شدت گم کرد؛ اصلا نمی‌دانست که چه کند کما اینکه آقای سیف رئیس بانک مرکزی رسما اعلام کرد که من نمی‌دانم چه باید کنم و سخنگوی دولت اعلام می‌کرد که دیگر چه کار باید انجام دهیم، این اظهارات از سوی مسئولان نشان از تضعیف روحیه آنها بود.

,

 

,

 دوستان دولت یازدهم و دوازدهم اصلا مدیر بحران و مرد روزهای سخت نیستند

,  دوستان دولت یازدهم و دوازدهم اصلا مدیر بحران و مرد روزهای سخت نیستند,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: عملا دولت روحیه خود را از دست داده بود و این نشان می‌داد که دوستان دولت یازدهم و دوازدهم اصلا مدیر بحران و مرد روزهای سخت نیستند و در این شرایط زیان متوجه همه مردم می‌شود.

,

 

,

کوشکی تصریح کرد: تلاش مقام معظم رهبری در این دیدار این بود که مقداری به دولت روحیه داده و شخصیت دولت را به آنها برگردانند بلکه آنها به نوعی امیدوار شوند و بتوانند مسئولیت های خود را بهتر انجام دهند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه