اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان:

مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف مدیریت اقتصادی است/ مسئولان با حقوق نجومی درد کارگران را نمی فهمند

مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف مدیریت اقتصادی است/ مسئولان با حقوق نجومی درد کارگران را نمی فهمند
استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان با تاکید بر اینکه دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند،اظهار کرد: مشکلات کنونی اقتصادی ناشی از ضعف مدیریتی است که نیازمند نقشه راه اقتصادی با ثبات می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام مجتبی رادمنش،استاد حوزه و دانشگاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز در حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هیئت دولت ، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کشور دانست و اظهار کرد: دولت باید مقتدر به مشکلات اقتصادی کشور رسیدگی و با برنامه ریزی دقیق مشکلات را حل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

رادمنش با بیان اینکه دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند، افزود: مردم احساس می کنند که دولت از مردم فاصله گرفتند از این رو دولت با حل مشکلات و حضور در بین مردم خود را از مردم جدا نداند.

,

وی با تاکید بر اینکه دولت در روابط خارجی مقتدر و بدون ترس وارد شود،بیان داشت: اقتدار دولت در روابط خارجی باعث استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

رادمنش تصریح کرد: اگر در معاهدات جهانی قرارداد سستی بسته شود، دولت و نظام جمهوری اسلامی ضربه می خورد چنانچه اگر این قرارداد محکم بسته شود نظام کشور ما در عرصه جهانی مقتدر است.

,

وی با بیان اینکه دولت باید یک نقشه راه اقتصادی با ثبات داشته باشد، تصریح کرد: برنامه ریزی در زمینه اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد داخلی باید دارای ثبات باشد نه اینکه یک روز روی نمودار بالا و یک روز پایین باشد .

,

معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه دولت و قوه قضائیه باید با متخلفات برخورد قاطع داشته باشد، افزود: دولت مسئول نظارت بر امورات کشور است پس باید در زمینه ورود و خروج قاچاق از کشور اشراف کامل داشته باشد و مقتدرانه از قاچاق، پول شویی و مشکلات اقتصادی جلوگیری کند.

,

وی تصریح کرد: قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته و لزومی ندارد کالایی که داخل کشور تولید می شود از خارج از کشور وارد کرد از این رو دولت به این مسئله رسیدگی و از تولید داخل حمایت کند.

,

رادمنش با بیان اینکه که مسئولین اگر بخواهند در دل مردم جای داشته باشند باید طبق اهداف و آرمان های انقلاب پیش بروند و درد مردم را بدانند،خاطرنشان کرد: مسئولین دولتی که حقوق  40تا 50میلیونی دریافت درد مردم کارگر که با حقوق 800تومانی زندگی می کنند را نمی فهمند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه