اخبار داغ

دبیر کارگروه اطفای حریق استان زنجان:

تشکیل تیم‌های واکنش سریع برای مهار آتش سوزی در مراتع استان/ فعالیت دیده‌بان‌ها در عرصه‌های ملی و طبیعی استان زنجان کنترل می‌شود

تشکیل تیم‌های واکنش سریع برای مهار آتش سوزی در مراتع استان/ فعالیت دیده‌بان‌ها در عرصه‌های ملی و طبیعی استان زنجان کنترل می‌شود
رئیس اداره مطالعات اداره کل منابع طبیعی و دبیر کارگروه اطفای حریق استان زنجان گفت: تمامی فعالیت‌های دیده‌بانان‌های مستقر در نقاط بحرانی استان زنجان توسط یگان حفاظت اداره کل کنترل و مراتب به اداره مهندسی و مطالعات گزارش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز گنج خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های ارگان‌های دولتی، نظامی و انتظامی برای کنترل آتش در اراضی ملی و طبیعی به ویژه در فصول گرم سال اظهار کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی به امکانات اولیه نظیر چراغ قوه و ساق بند، راه اندازی شبکه بی‌سیم تجهیز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: هزینه راه اندازی شبکه بی‌سیم دیجیتال به شرکت صا ایران پرداخت, نصب دکل در مکان مشخص در سریع‌ترین زمان ممکن باید در دستور کار قرار گیرد.

,

دبیر کارگروه اطفای حریق استان زنجان با بیان اینکه برای آمادگی هر چه بهتر و بیشتر ضروری است تا تمامی اطلاعات اراضی ملی و طبیعی نقاط تابعه استان زنجان احصاء و گزارشات دقیق از میزان آتش سوزی در آن مناطق به یگان حفاظت منابع طبیعی ارسال شود، خاطرنشان کرد: به منظور پوشش حفاظتی از مناطق ملی و طبیعی ایجرود ضروری است تا تیم کشیک یگان حفاظت مستقر شود.

,

گنج خانلو بیان کرد: در 9 مرداد و به مناسبت گرامیداشت روز جنگلبان انتظار می‌رود تا تمامی ادارات اداره کل منابع طبیعی سطح استان زنجان نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اطفا حریق با حضور دهیاران اقدام کنند.

,

وی ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های سپاه پاسداران برای کنترل آتش مناطق بحرانی حریق در سلطانیه عنوان کرد: اطلاع رسانی در مورد سامانه تلفنی 1504 و نصب تابلوهای هشداری در اولین فرصت مدنظر مسئولین امر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه