اخبار داغ

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور:

انجام بیش از ۲۷۰۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی توسط سپاه در استان اصفهان/ عشایر بدون همایش توجیهی، اقتصاد مقاومتی را عملی کرده‌اند

انجام بیش از ۲۷۰۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی توسط سپاه در استان اصفهان/ عشایر بدون همایش توجیهی، اقتصاد مقاومتی را عملی کرده‌اند
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور گفت: سپاه 731 پروژه عمرانی و یک هزار و 975 پروژه غیرعمرانی و جمعا دو هزار و 706 پروژه را در استان اصفهان اجرایی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار سید‌ضیاء‌الدین حزنی بعد از ظهر گذشته در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان اصفهان با اشاره به برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ماموریت اصلی در سپاه امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما همه فرماندهان بخش های مختلف سپاه پاسداران ضمن انجام ماموریت های محوله، به مردم داری و محرومیت زدایی نیز توجه ویژه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با ارائه گزارشی از وضعیت استان اصفهان اظهار کرد: سپاه 731 پروژه عمرانی و یک هزار و 975 پروژه غیرعمرانی و جمعا دو هزار و 706 پروژه را در استان اصفهان اجرایی کرده و همه این ها در غالب اقداماتی بوده که سپاه صاحب الزمان (عج)، قرارگاه سیدالشهدا، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و یا در غالب طرح کرامت انجام شده است.

,

وی افزود: در طرح کرامت سپاه 80 پروژه در این استان برنامه ریزی شده است و در قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز 38 پروژه آغاز به کار کرده است.

,

سردار حزنی با اعلام اینکه پروژه هایی که در استان اصفهان انجام شده با اعتبار 23 میلیارد و 628 میلیون تومان انجام می شوند، بیان کرد: سپاه صاحب الزمان(عج) 254 پروژه را اجرا کرده، قرارگاه سیدالشهدا 143 پروژه را به اتمام رسانده، قرارگاه خاتم الانبیا 78 پروژه را انجام داده و 128 پروژه مردمی توسط مساجد، هیئات و دیگر مراکز به همت سپاه پاسداران در استان اصفهان انجام گرفته است.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه در کنار عشایر کشور است و در استان های کشور این همایش برگزار می شود که تا کنون در 10 استان کشور اجرا شده، تصریح کرد: اگر جایی که عشایر حضور دارند می خواستیم نیروهای نظامی مستقر کنیم تا امنیت کشور را حفظ کنند هزینه زیادی داشت و عشایر برای این کشور منفعت بسیاری داشتند و با رشادت از کشور دفاع کردند.

,

وی با اشاره به اینکه عشایر در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و اکنون نیز در این جنگ اقتصادی و امنیتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: عشایر کشور با فعالیت همه اعضای خانواده و بدون برگزاری حتی یک همایش توجیهی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را عملی کرده اند.

,

سردار حزنی اظهار کرد: هر زمان که مسئولان در کنار مردم باشند در کشور می توانیم موفق باشیم و زمانی که با هم وحدت داشته باشیم غیرقابل نفوذ می شویم، هیچ مشکلی از ما، در بیرون از مرزها برطرف نمی‌شود و آن هایی که این اعتقاد را دارند که مشکلات داخلی در خارج از مرزها، برطرف می‌شوند، خودشان اهل خارج هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه