اخبار داغ

در حاشیه بازدید از فعالیت‌های بهزیستی تیران و کرون مطرح شد؛

۸۵ وام خود اشتغالی با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به مددجویان پرداخت شد

۸۵ وام خود اشتغالی با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به مددجویان پرداخت شد
معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان با حضور در شهرستان تیران و کرون از فعالیت های انجام شده توسط اداره بهزیستی تیران و کرون برای مددجویان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ علی اصغر شاه زیدی معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان بعد از ظهر گذشته با حضور در شهرستان تیران و کرون از فعالیت های انجام شده توسط اداره بهزیستی تیران و کرون برای مددجویان بازدید کرد و به بررسی مشکلات مددجویان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر بهزیستی تیران و کرون پیرامون این بازدید به خبرنگار ما گفت: اداره بهزیستی تیران و کرون در سال 96، 85 وام خود اشتغالی را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان پرداخت کرده که بازدید از تعدادی از این پروژه های اشتغال زایی انجام شد.

,

اکبر حاجی عرب اظهار کرد: 9 کمک هزینه به خانواده های تک معلولی روستایی با اعتباری بالغ بر 56 میلیون تومان و 35 میلیون تومان هزینه ساخت منزل خانواده دو معلولی روستایی از محل تفاهم نامه مسکن و مشارکت های مردمی و خیران در سال گذشته پرداخت و بازدید از تعدادی از این مسکن ها هم انجام شد.

,

وی افزود: ساخت مسکن برای مددجویان شهری دو معلولی در حال انجام است و 9 کمک هزینه 30 میلیون تومانی برای هر خانوار پرداخت شده است.

,

حاجی عرب ضمن تقدیر از حمایت و کمک های خیران و مردم به مددجویان، تصریح کرد: خیران در سال گذشته 11 میلیون و 742 میلیون تومان کمک هزینه به صورت نقدی، 27 میلیون تومان به صورت غیر نقدی، توزیع 700 قلم غذای گرم، 100 سبد کالا و 10 کمک هزینه جهیزیه را به مددجویان اهدا کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه