اخبار داغ

شهردار کُمه:

شهرداری های کوچک توان اجرای طرح های جدید را ندارند

شهرداری های کوچک توان اجرای طرح های جدید را ندارند
شهردار کُمه از توابع شهرستان سمیرم گفت: شهرداری های شهرهای کوچک امید چندانی به اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی خود در سال جاری ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، فرود امیری شامگاه دوشنبه در جلسه ای با حضور مسئولان دولتی و تعدادی از اهالی بخش پادنای بزرگ سمیرم افزود: امسال از محل تملک دارایی ها اعتباری به این شهرداری و سه شهرداری دیگر شهرستان تعلق نگرفته و این موضوع رکود برنامه های مدیریت شهری را به دنبال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در بخش بحران نیز چهار سال است اعتباری برای مدیریت بحران در شهرداری ها تخصیص نشده است، ادامه داد: تنها در یک نمونه در سال 94 باران و سیلاب در 20 دقیقه خسارت زیادی به بخش پادنا و شهر کُمه وارد کرد.

,

این مسئول اظهار کرد: برای دفع آب های سطحی و سیلاب ها 500 میلیون تومان اعتبار بحران نیاز داریم اما همچنان ریالی اعتبار دریافت نکرده ایم و توان مالی اجرا از محل درآمدهای ناپایدار شهرداری نیز وجود ندارد.

,

وی نبود ایستگاه آتش نشانی و فیبر نوری، جداسازی آب شرب از فضای سبز، سالن اجتماعات و ساماندهی گلزار شهدا را نیازها و ضروریات امروز شهر کمه به عنوان مرکز بخش پادنای بزرگ عنوان کرد.

,

شهردار کُمه همچنین به بخشی از کارهای انجام شده شهرداری این شهر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح پمپاژ آب از رودخانه ماربر به منطقه نمونه گردشگری بابابزرگ کُمه با یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در سال های 95 و 96 اجرایی شد.

,

امیری احداث ساختمان شهرداری در زمینی به مساحت 750 متر مربع و با 700 میلیون تومان هزینه را یادآور شد و افزود: احداث دیوار ساحلی رودخانه میانی شهر، آسفالت و روکش آسفالت معابر نیز در سال گذشته و بهار امسال انجام و نهایی شد.

,

شهر کُمه مرکز بخش پادنای بزرگ شهرستان سمیرم با افزون بر سه هزار جمعیت در 220 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه