اخبار داغ

پوتین برنده نشست هلسینکی بود

پوتین برنده نشست هلسینکی بود
پژوهشگر مرکز مطالعات «پیشرفت آمریکایی» در واشنگتن تاکید کرد برنده دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا در هلسینکی، ولادیمیر پوتین بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جیمز لاموند، پژوهشگر مرکز مطالعات «پیشرفت آمریکایی» در واشنگتن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه، درباره مهمترین دستاورد دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهور روسیه و آمریکا گفت: اگر بتوانیم این دیدار را موفقیت آمیز بدانیم، شاید موفقیتی برای پوتین باشد. ترامپ حاضر نشد به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا در سال 2016 اذعان کند. ترامپ بر خلاف خواست دستگاه اطلاعاتی آمریکا عمل کرد و پوتین را دشمن نمی داند. ترامپ با فردی دیدار کرد که در نظام انتخاباتی آمریکا نفوذ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , مهمترین دستاورد دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ,

لاموند افزود: سخنان ترامپ درباره همکاری در زمینه امنیت سایبری بسیار مضحک بود. دیدار ترامپ و پوتین نمی تواند کمکی به حل مشکلات داشته باشد. در طول چند هفته آینده مشخص خواهد شد که آیا در این دیدار توافقی درباره سوریه و خاورمیانه به دست آمده است؟ ترامپ در نشست خبری با احتیاط زیاد سخن گفت تا جزئیات زیادی از گفتگوها مشخص نشود. ترامپ در دیدار چند هفته پیش با رهبر کره شمالی در سنگاپور هم همین سیاست را در پیش گرفت. در مجموع فکر نمی کنم ترامپ از این روابط نتیجه ای به دست آورد. برگزاری این دیدار هیچ مبنای ژئوپولیتیک نداشت. پوتین توانست به هدف خود از این دیدار برسد و شاهد آن بودیم که در نشست خبری، چگونه او توپ را به زمین آمریکا انداخت.

, دیدار ترامپ و پوتین,

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه