اخبار داغ

فرهنگی در گفت‎وگو با دانا:

اصرار مجلس بر راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان / راه اندازی این سامانه معطل دولت است

اصرار مجلس بر راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان / راه اندازی این سامانه معطل دولت است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان معطل دولت است خاطر نشان کرد: مجلس قانون راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان را تصویب کرده است و از مجلس خارج شده است و الان این سامانه معطل دولت است تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
[

محمدحسین فرهنگی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور اظهارداشت: در قانون برنامه و بودجه سال 97 موضوع راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور آمده بود و مجلس این موضوع را تائید کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه مجلس پیگیر راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان است گفت: مجلس همواره پیگیری های خود را در این رابطه ادامه می دهد و نظر مجلس درباره راه اندازی این سامانه همواره مثبت بوده است.

,

 

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان معطل دولت است خاطر نشان کرد: مجلس قانون راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان را تصویب کرده است و از مجلس خارج شده است و الان این سامانه معطل دولت است تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

,

 

,

فرهنگی در پایان گفت: آخرین خبری که در این باره داریم این است که مجلس مصر است تا این سامانه در کشور اجرا و راه اندازی شود و پیگیری های خود را در این رابطه ادامه می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه