اخبار داغ

فرمانده‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای و شهید بهشتی وعده‌ شهادتش را دادند

فرمانده‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای و شهید بهشتی وعده‌ شهادتش را دادند
مادر سردار شهید «سیدحسین میررضی» با اشاره به خاطره‌ای از فرزند شهیدش گفت: قبل از شهادت حسین، شهید بهشتی را در خواب دیدم و به ایشان گفتم جان جدت، در قیامت از من شفاعت کن! شهید بهشتی گفت «حسینت هست».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «معصومه توفیق‌فر» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز به همراهی جمعی از همکاران به دیدار همسر سردار رشید اسلام، شهید «سید حسین میررضی» رفت و از مقام صبر و استقامت وی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهید «سید حسین میررضی», شهید «سید حسین میررضی»,

«سید حسین میررضی» در سال 1337 دیده به جهان گشود و پس از حضور گسترده در مبارزات مختلف علیه رژیم شاهنشاهی، به سپاه انقلاب اسلامی پیوست.

,

, ,

میررضی در طول سال‌های جهاد و حماسه در سمت‌های گوناگون انجام وظیفه کرد تا اینکه در عملیات کربلای 5 در منطقه «دریاچه ماهی» شلمچه به عنوان جانشین و مسئول عملیات لشکر همیشه پیروز 10 سیدالشهدا (ع) مشغول نبرد بود که در تاریخ 21 دی ماه 1365 دعوت حق را لبیک گفت و به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

,

مادر گرامی شهید میررضی در خاطرات خود می‌گوید: «انگار خدا برای من الهام می‌فرستاد که فرزندم شهید می‌شود، هر چند وقت یک بار خواب شهادت او را می‌دیدم. قبل از شهادت حسین، شهید بهشتی را در خواب دیدم و به ایشان گفتم جان جدت، در قیامت از من شفاعت کن! شهید بهشتی سه مرتبه در پاسخ من گفت حسینت هست!»

,

, ,

بار دیگر آقای خامنه‌ای را در خواب دیدم که به منزل ما آمد و سراغ علی پسر دیگرم را گرفت؛ اما علی در خانه نبود. ایشان گفت: «ما جلسه داریم و علی باید در جلسه باشد». منظورشان از جلسه ختم حاج حسین بود و آقا دوست داشت در مراسم حاجی، علی هم باشد.

,

یک هفته بعد خبر شهادت حاجی را به ما دادند و من از همان ابتدا می‌دانستم که سیدحسین در راه حفاظت از دین رسول‌الله (ص) و در راه آرمان های امام (ره) شهید خواهد شد.

,

, ,

پیکر مطهر این سردار بزرگوار پس از تشییعی باشکوه در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج در قطعه سرداران در بستر خاک آرام گرفت و سبب افتخار همسر و سه فرزندش شد.

,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه