اخبار داغ

وخامت اوضاع بازار در بی‌برقی‌ها / ضرری که خاموشی برای اصناف دارد

وخامت اوضاع بازار در بی‌برقی‌ها / ضرری که خاموشی برای اصناف دارد
قطع برق و خاموشی بی‌برنامه موجب وارد شدن خسارت به بازاریان و اصناف شهر کرمانشاه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ،  امروزه دیگر قطعی برق معطوف به خاموشی تلویزیون و لباس‌شویی و وسایل برقی برای چند ساعت نمی‌شود؛ این روزها که با دنیای الکترونیک سر و کار داریم کمتر کسب و کاری پیدا می‌شود که با برق و الکترونیک ارتباطی نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

قطعی‌های برق هم البته طی سال‌های اخیر بسیار محدود بود و اصولا خبری از خاموشی نبود؛ اما تابستان امسال با افزایش دمای هوا و همچنین افزایش مصرف برق خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده هم آغاز شد.

,

این خاموشی‌ها شاید برای منازل قابل تحمل باشد و حداقل ضرری را متوجه آنان نکند، اما در این بین بازاریان و کسبه در صنوف مختلف با خاموشی‌ها به مشکل برخورده‌اند تا آنجا که به دلیل عدم حاضر شدن سفارش‌ها در موعد مقرر با مشتریانشان درگیر هم می‌شوند.

,

قطع برق ساعت تعطیلی بازار باشد

, قطع برق ساعت تعطیلی بازار باشد,

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار مرصاد گفت: در صورت اجتناب ناپذیر بودن قطعی برق، برق مغازه ها بین ساعت 13 تا 15 قطع شود

,

شمس اله امیری با اشاره به اینکه چند روز پیش اصناف کرمانشاه با فرماندار جلسه ای داشتند اظهار داشت: مغازه های بیشتر کاسبان کرکره برقی دارد و از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند که این قطعی های برق سبب مشکلاتی برای آنان شده است.

,

وی افزود: در جلسه اخیر درخواست کردیم در صورت اجتناب ناپذیر بودن قطعی های برق، برق مغازه ها بین ساعت 13 تا 15 قطع شود زیرا در غیر این صورت باید مغازه داران چند ساعت معطل آمدن برق و از سرگیری فعالیتشان باشند.

,

امیری با بیان اینکه یکی از مسئولان شرکت برق هم در این جلسه حضور داشت گفت: این موارد به اطلاع مسئولان نیز رسانده شد زیرا استمرار این شرایط سبب آسیب دیدن دستگاه های کارت خوان نیز می شود.

,

ا

, ا,

 

,

قطع برق بدون برنامه به واحدهای تولیدی ضرر می زند

, قطع برق بدون برنامه به واحدهای تولیدی ضرر می زند,

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قطعا قطع برق به واحدهای تولیدی ضرر خواهد زد.

,

رستمی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: درباره قطعی های مکرر برق جلساتی با شرکت توزیع برق گذاشتیم متاسفانه بر مبنای گفته های شرکت توزیع، برخی قطعی ها به دلیل کمبود برق به ناچار باید رخ دهد.

,

وی افزود: با این حال ما تقاضا کردیم اولا اگر ممکن است برق قطع نشود دوما اگر اجتناب ناپذیر است طبق برنامه و اعلام ساعتها از قبل انجام شود تا واحدهای صنفی و صنعتی در جریان باشند و بتوانند برنامه ریزی کنند.

,

رستمی با بیان اینکه با توجه به کمبودها و اینکه فعلا در روزهای گرم به سر می بریم، همچنان این قطعی ها ادامه دارد گفت: قطعا قطع برق به واحدهای تولیدی ضرر می زند مخصوصا اگر این قطعی ها بدون برنامه انجام شود موجبات خسارت بیشتر واحدهای صنفی را فراهم می کند.

,

قطعی های برق اثرات منفی صددرصدی بر دوزندگی‌ها داشته است

,

عضو اتحادیه خیاطی‌های زنانه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد  گفت: قطعی های برق روی واحد صنفی ما صد درصد تاثیر منفی گذاشته است.

,

اکبرآبادی اظهار داشت: ما در فصل کار و فصل تولید لباسهای مدارس هستیم قطعی های برق سبب معطل ماندن کارها می شود.

,

وی افزود: برهمین مبنا با شرکت برق مکاتبه کردیم که با توجه به اینکه در فصل کار دوزندگی قرار داریم یا قطعی برق نداشته باشند یا اینکه روزها را به حداقل برسانند.

,

اکبرآبادی خاطر نشان کرد: با این حال تاکنون جوابی از سوی شرکت توزیع برق دریافت نشده است.

,

ا

, ا,

 

,

قطعی برق سبب وخامت وضعیت بازار کرمانشاه شده است

, قطعی برق سبب وخامت وضعیت بازار کرمانشاه شده است,

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه نیز به خبرنگار مرصاد گفت: قطع برق و ضرر ناشی از آن بر وخامت وضعیت بازار کرمانشاه افزوده است.

,

 حسین بیات با تاکید بر اینکه قطعی های اخیر سبب زیان بازاریان شده اظهار داشت: با قطع شدن برق، مغازه داران حتی قادر به باز کردن مغازه هایشان به دلیل کرکره های برقی نیستند همچنین داخل مغازه ها پس از خاموشی، تاریک و گرما هم شدیدتر می شود.

,

وی با بیان اینکه قطعی برق همچنین سبب افزایش فسادپذیری مواد غذایی می شود افزود: این قطعی ها در کنار پیامدهای اشاره شده موجب رکود بیشتر بازار و وخامت اوضاع بازار شده است.

,

به گزارش مرصاد، وخامت بازار نیازمند چاره‌اندیشی جدی است و بازاریان چشم‌انتظار تدابیر لازم در این خصوص هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه