اخبار داغ

برخورد جدی با تخلفات برخی مدیران در آشفته بازار اقتصادی دغدغه رهبر انقلاب

برخورد جدی با تخلفات برخی مدیران در آشفته بازار اقتصادی دغدغه رهبر انقلاب
کارشناس مسائل سیاسی کشور با تأکید بر اینکه نمی شود با ساعت ۹ سر کار آمدن و ناز و غمزه مشکلات اقتصادی ممکلت را مدیریت کرد، گفت: از آنجا که برخورد جدی با تخلفات برخی مدیران در آشفته بازار اقتصادی دغدغه رهبر انقلاب است، باید مردم صدای نواختن سیلی قانون به گوش متخلفان اقتصادی را بشنوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت بر میانداری تیم اقتصادی آن تأکید کردند و فرمودند و تیم اقتصادی محور اصلی کار و تحرک در کشور هستند و همه دستگاه ها را به هماهنگی با آن فراخواندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در این باره و اینکه تیم اقتصادی برای میانداری موثرتر چه اقدام و برنامه ای باید مدنظر داشته باشد و ضرورت های هماهنگی سایر بخش های دولت به گفت و گو با یک کارشناس مسائل داخلی سیاسی کشورمان نشستیم.

,

*بدون تردید از بحران اقتصادی موجود حاضر عبور می کنیم

, *بدون تردید از بحران اقتصادی موجود حاضر عبور می کنیم,

«محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در دیدار روز گذشته که رهبر انقلاب با هیئت دولت داشتند، مدیریت جلسه بر عهده خود ایشان بود که نشان از اهمیت بالای موضوع یعنی بررسی مشکلات اقتصادی کشور دارد و نشان می دهد که باید همه مدیران باید به صورت جدی و به صورت ریشه ای برنامه هایی اجرایی و راهکارهای برون رفت از تهدیدات اقتصادی دشمن را بررسی کنند.

,

وی اظهار کرد: بدون تردید ما می توانیم از این بحران اقتصادی که دنباله دیگر توطئه های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده عبور کنیم و در این باره تردیدی وجود ندارد و ضروری است همه قوا بیش از پیش به میان بیایند.

,

*ای کاش دولت، از چند سال پیش به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه بیشتری می کرد، اما انتقادها برای بعد

, *ای کاش دولت، از چند سال پیش به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه بیشتری می کرد، اما انتقادها برای بعد,

 این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: اینکه رهبرمعظم انقلاب فرمودند در شرایط فعلی انتقادها را بگذاریم بماند، ما هم بر اساس فرمایش ایشان در این راستا، چندان وارد نمی شویم، اما واقعیت مطلب این است که ای کاش دولتمردان از چند سال پیش به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه بیشتر می کردند تا امروز فشار کمتری را تحمل کنند و برای مواجه با تکانه های اقتصادی آمادگی بیشتری داشتند.

,

قاسمی با بیان اینکه اینکه نوبخت معاون روحانی در کمتر از یک هفته 12 طرح ارائه داده است، تصریح کرد: بسیاری می گویند که در یک هفته این 12 طرح را از کجا آورده است و ای کاش قبلاً این اقدامات را انجام می داد، چرا که می دانست ما در تحریم هستیم و دشمن برای ضربه زدن به ملت برنامه دارد.

,

*خزانه داری امریکا تبدیل به اتاق جنگ علیه ایران شده/جنگ حاضر، جنگ اقتصادی است

, *خزانه داری امریکا تبدیل به اتاق جنگ علیه ایران شده/جنگ حاضر، جنگ اقتصادی است,

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند به صورت مشخص از سال  90 وارد یک جنگ اقتصادی با امریکا شدیم، ایشان در همین دیدار دوم خرداد ماه سال جاری که با مسئولان داشتند هم بیان کردند که خزانه داری امریکا تبدیل به اتاق جنگ علیه کشور ما شده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان با اشاره به اینکه دشمن از هر نوع جنگی از قبیل جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ فلرهنگی و جنگ نظامی به دنبال نابودی اسلام و انقلاب بهره گرفته است، افزود: ما با دشمن در شکل نظامی درگیر نیستیم، اما واقعیت این است که جنگ ما جنگ اقتصادی است.

,

*نمی شود با ساعت 9 سر کار آمدن و ناز و غمزه مشکلات اقتصادی ممکلت را مدیریت کرد

, *نمی شود با ساعت 9 سر کار آمدن و ناز و غمزه مشکلات اقتصادی ممکلت را مدیریت کرد,

قاسمی اظهار کرد: برای مبارزه در جنگ اقتصادی، سربازان و مدیران جهادی می خواهیم، چرا که جنگ است و نمی شود با ساعت 9 سرکار آمدن و با ناز و غمزه مشکلات اقتصادی ممکلت را مدیریت کرد، باید همه مدیریت جهادی داشته و پای کار باشند تا این بحران تمام شود.

,

* گلایه هایی نسبت به عملکرد دولت هست، اما در شرایط فعلی بماند برای بعد

, * گلایه هایی نسبت به عملکرد دولت هست، اما در شرایط فعلی بماند برای بعد,

وی تأکید کرد: در این اینکه گفتنی ها و گلایه هایی نسبت به عملکرد دولت وجود دارد و جدی هم هست، شکی نیست، اما این موارد را بر اساس اینکه شرایط امروز برای این انتقادها فعلاً مناسب نیست باید بگذاریم برای تا زمان دیگری.

,

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان عنوان کرد: امیدواریم همین حساسیت و تکانی که دولت و قوه قضائیه خورده، همین که مسئولان ما این خطر را جدی گرفتند و به یاری خدا می خواهند پای کار باشند، می خواهند بخشی از مشکلات جامعه را که قابل حل است، برطرف کنند و این مسئله را به اطلاع مردم برسانند، ما این موضوع را به فال نیک می گیریم، چرا که معتقدیم، عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.

,

*تهدید اقتصادی دشمن را با مدیریت جهادی باید تبدیل به فرصت کرد

, *تهدید اقتصادی دشمن را با مدیریت جهادی باید تبدیل به فرصت کرد,

قاسمی افزود: امیدواریم ازاین تهدیدی که دشمن برای ما ایجاد کرده، تهدید را با مدیریتی جهادی تبدیل به فرصت می کنیم، و از این بحران عبور می کنیم و به طور قطع بع از عبور از این بحران، به این نتجیه می رسد که برخی از ظرفیت هایی که در این زمینه به آن توجهی ننمی کردیم، مشاهده خواهیم کرد ظرفیت های بالقوه کشور بالفعل شده است.

,

*دغدغه رهبر انقلاب عبور از بحران اقتصادی با حداقل هزینه است

, *دغدغه رهبر انقلاب عبور از بحران اقتصادی با حداقل هزینه است,

وی ادامه داد: از این بحران عبور خواهیم کرد، همه تلاش ها و در واقع دغدغه مقام معظم رهبری به این است که ما با حداقل هزینه از این بحران عبور کنیم، وگرنه این کارناجوانمردانه ای که امریکا، علیه ملت ما انجام می دهد، اولاً در یک بازه زمانی 6 ماهه است، ثانیاً به طور قطع از هشت سال جنگی که طارحی کردند، که ما از سر گذارنداینم و از بسیاری از توطئه هایی که امریکایی ها باری ملت ما ایجاد کردند تاکوون داشته سیار کوچکتر و ریزتر استریال بنابریان این بازی ها نمی تواند نظام و کشور را با چالش جدی همراه کند.

,

*پروژه های ناراضی سازی مردم و تبدیل نارضایتی ها به اعتراض و آشوب، طرح شیطانی دشمن است

, *پروژه های ناراضی سازی مردم و تبدیل نارضایتی ها به اعتراض و آشوب، طرح شیطانی دشمن است,

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان همچنین گفت: تلاش می کنیم با حداقل هزینه از این بحران عبور کنیم، و لازمه آن، این است که مسئولان ما به صورت جدی در این چندماهی که دشمن می خواهد پروژه های ناراضی سازی مردم و تبدیل کردن نارضایتی ها به اعتراض و آشوب، وارد میدان شوند و این طرح  و نقشه شیطانی دشمن را با مدیریتی جهادی و با همراه کردن مردم، نقش بر آب کنند.

,

قاسمی افزود: ما امیدورای هستیم حرکتی که در لایه های مختلف دولت و قوه قضائیه شکل گرفته ادامه پیدا کند، اگر این گونه پیش برویم و با توجه به جلسات بررسی ها و آسیب شناسی ها برنامه ریزی جامعی داشته باشیم این بحران را هم پشت سر می گذاریم.

,

*باید مردم صدای نواختن سیلی قانون به گوش متخلفان اقتصادی را بشنوند

, *باید مردم صدای نواختن سیلی قانون به گوش متخلفان اقتصادی را بشنوند,

وی همچنین در ادامه به سخنان ویژه رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته با هیئت دولت درباره مبارزه با مفسدان اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: در آن جلسه رهبر انقلاب با صراحت بیشتری بر جمله ای تأکید داشتند، ایشان فرمودند با متخلف باید به صورت جدی برخورد شود و به مردم هم اطلاع رسانی شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان تأکید کرد: در این زمینه باید مردم صدا و طنین سیلی قانون که یا توسط دولت و یا توسط قوه قضائیه به گوش متخلفان اقتصادی نواخته می شود،  را بشنوند.

,

قاسمی تصریح کرد: بخشی از اعتراضات و گلایه مندی مردمی برای این است که می گویند چرا با مفسادن اقتصادی برخورد نمی شود و ما امیداریم هشدارهای رهبر انقلاب در این زمینه جدی گرفته شود.

,

*شفاف سازی و برخورد با متخلفان اقتصادی موجود در بدنه دولت یک ضرورت است

, *شفاف سازی و برخورد با متخلفان اقتصادی موجود در بدنه دولت یک ضرورت است,

وی با بیان اینکه شفاف سازی و برخورد با آن عده متخلفان اقتصادی هر چند اندک موجود در بدنه دولت یک ضرورت است، اعلام کرد: باید مشخص شود این متخلفان که برخی از آن ها شاید در بدنه دولت نفوذ کرده اند، چه کسانی هستند و و همچنین مشخص شود که این حدود 26 میلیون یوروی پرداختی به 39 شرکت برای واردات گوشی تلفنی همراه چگونه پرداخت شده، آیا این 26 میلیون یورو با ضابطه داده شده؟ اگر با ضابطه پرداخت شده چرا هفت میلیون یوروی آن به دو شرکت که متعلق به یک نفر است، داده شد و باز اگر با ضابطه بوده، چرا به شرکتی که که مسئولیت آن وارد کردن نهاده های دامی بوده است؟

,

* برخورد جدی با تخلفات برخی مدیران در آشفته بازار اقتصادی و اطلاع رسانی به مردم دغدغه رهبر انقلاب است

, * برخورد جدی با تخلفات برخی مدیران در آشفته بازار اقتصادی و اطلاع رسانی به مردم دغدغه رهبر انقلاب است,

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان ادامه داد: پس یکسری تخلفات از سوی بعضی از مدیران در این آشفته بازار اقتصادی انجام شده و در اینجا نظر و تأکید رهبر انقلاب بر این است که باید با این تخلفات از سوی هر کسی روی داده و در اقتصاد ما اختلال ایجاد به صورت جدی برخورد شود.

,

قاسمی اظهار کرد: این مسئله مطالبه مردم، مدیران و مسئولان دلسوز و به ویژه رهبر انقلاب است و با جدی گرفتن این مطالبات ما می توانیم با حداقل هزینه از بحران اقتصادی به وجود آمده عبور کنیم.

,

وی تصریح کرد: در این زمینه می طلبد تا مراحل پیگیری، شناسایی و برخورد شود در بازه زمانی کوتاهی رخ دهد و همان طور که رهبر انقلاب فرموند زمانی که با متخلفی برخورد می شود حتماً به اطلاع مردم هم برسد و مردم مشاهده کنند که با ناهنجاری ها برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه